Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

Gromt gromt! hvilken farge blir det på bilen? kommer gjerne og skrur jeg, om jeg kan få sitte på i m5'n til sommern også :P

Designet er tegnet ferdig digetalt til ale bilene,men jeg legger ikke ut det før bilen er ferdig lakkert og foliert, jeg kan hvertfall garantere at alle bilene kommer til å se bra bøllete ut. :D

kom og hjelp til du så skal du få gjøre mer enn å sitte på, da kan du få prøve å kjøre selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende lokaler, prosjekter og ikke minst arbeid! :applause: Har jo eid denne m3en din en periode, så det er artig at en som har kapasitet til å bygge den skikkelig endelig har fått fingrene i den.

En ting, verktøyet du "drar ut" hull med etter du har borret med hullsag, hva heter det? og hvor kjøpes det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser hardt nå mot 2012 sesongen med nytt team med 6 værste bmw'r og ny race semitrailer det blir også mulig å leie banebil med en av norges råeste race fører som instruktør han har bla over 3000 runder på rudskogen. i tilleg blir det mulig å sitte på i vår Drifte Taxi.

Med så mange spennende prosjekter og bygging av innredning til en ny to etasjers Race semi trailer på 14 meter så trenger vi noen som ønker å være del av et skikkelig Race team hvor hoved poenget er å ha det gøy men samtidig være proffesjonelle da vi har seriøse sponsorer som fortjener ett ryddig team.

Har du en drøm om å bygge en værst banebil men ikke har råd,tid eller utstyr? da KAN du/dere være såpass heldige at dere kan få være med å bygge opp bla den siste bilen i teamet en e46 M3 GTR med Audi motor med 720 hk. det er som de fleste vet ikke noe penger i å drive med bil som hobby, det koster som regel en arm og ett bein,så her er det ingen lønn og hente,men her kan du få muligheten til å kjøre den bilen du er med å bygger opp samt å være en del av ett team på masse treff der vi skal ha det hyggelig og ha noe igjen for all den tiden vi legger i denne tidkrevende hobbyen.

Er du den vi trenger? da bør du bo enten nærme oslo da In Consulting's lokaler er på alnabru eller i østfold/aremark der Pee Bee Motorsport holder til og det er der vi bygger opp semitraileren.

Du må ha førerkort,være oppegående og sosial, generelt greie tekniske kunskaper, gjerne kunne dra noen larver med mig sveisen,men det er ikke noe must. du trenger ikke være ingeniør eller bilutdannet men jo bedre kunnskaper du har og jo mer du bidrar med jo mer får du igjen, for rette person KAN det bety fri tillgang på 1200 kvadrats verksted med utstyr og muligheter til å skru på egen bil og egne betalte jobber.

Som småbarnsfar så er det hovedsaklig jobbing på banebilene noen kvelder i uka og skjelden i helgene uten om når det nærmer seg treff så det er en fordel at man ikke jobber til feks 18 på ukedagene for så å skulle komme å jobbe hos oss etterpå. jobber du feks skift og kan hjelpe til på dagtid så er det fullt mulig også.

Er dette noe for deg og er du noe for oss? send noen ord og info om deg selv. enten her eller på inconsulting@yahoo.no

Jarmund Indrelid- In Consulting Car Customizing a/s

OOH my f'ing gaaawd!! faen at jeg bor på vestlandet da.. dette hørtes MEGET kult ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende lokaler, prosjekter og ikke minst arbeid! :applause: Har jo eid denne m3en din en periode, så det er artig at en som har kapasitet til å bygge den skikkelig endelig har fått fingrene i den.

En ting, verktøyet du "drar ut" hull med etter du har borret med hullsag, hva heter det? og hvor kjøpes det?

Takk for det,digg med stor plass. har 12 biler inne nå og det syns nesten ikke. kunne fått inn to semi trailere også. :D skal bli bra å få liv i den igjen, har sporet opp han som kjørte den i EM i rallycross og er hypp på å få vite så mye som mulig om den så send meg gjerne enten tlf nr ditt eller det du vet om den. :D

det er ett pregeverktøy jeg har dreid selv,jeg hullborrer 35mm først så skrur jeg bare på "verktøyet" og med ett par turn med fastnøkkelen så får man lett den fine falsen som gjør plata jaævelig stiv,samtidig som man ikke får noen skarpe kanter, man kan kjøpe et lokkeverktøy som man presser ut hullet og presser profilen samtidig. kan sende deg en link til et firma i usa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk abstinenser av all spisinga og ligginga på sofaen i jula så etter jeg hadde vært på oslo reptilpark med guttungen og fått han i seng så dro jeg og læregutten på verkstedet for å få ut litt kreativitet. :D

fikk laget litt småting og startet på oppgraderinga av buret.

o7f7ohdfskqtextg9axu.jpg

fikk poppet inn gjengehylser i fuelcellen og skrudd fast ringen påfyllingsrøret skal sveiset fast i.

rair2zm307bev18kgdqb.jpg

laget forsterkninger til krysset i buret

g3480kc6pzpb46ej59xy.jpg

alex tillpasser og sveiser inn forsterkningene

begynt på krysset i dørene.

8p69fi61snp5ox8gh872.jpg

zq1majj6fv1szr20e07i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende lokaler, prosjekter og ikke minst arbeid! :applause: Har jo eid denne m3en din en periode, så det er artig at en som har kapasitet til å bygge den skikkelig endelig har fått fingrene i den.

En ting, verktøyet du "drar ut" hull med etter du har borret med hullsag, hva heter det? og hvor kjøpes det?

Takk for det,digg med stor plass. har 12 biler inne nå og det syns nesten ikke. kunne fått inn to semi trailere også. :D skal bli bra å få liv i den igjen, har sporet opp han som kjørte den i EM i rallycross og er hypp på å få vite så mye som mulig om den så send meg gjerne enten tlf nr ditt eller det du vet om den. :D

det er ett pregeverktøy jeg har dreid selv,jeg hullborrer 35mm først så skrur jeg bare på "verktøyet" og med ett par turn med fastnøkkelen så får man lett den fine falsen som gjør plata jaævelig stiv,samtidig som man ikke får noen skarpe kanter, man kan kjøpe et lokkeverktøy som man presser ut hullet og presser profilen samtidig. kan sende deg en link til et firma i usa.

Desverre har eg ikke mye info, fia på Recaro stolen som sto i den mener eg gikk ut ca 1994- så den har nok ikke vert i drift siden dengang. Men det eg fikk fortalt var at den hadde gått i div 1 i Sverige med 6-700hk s14 og 4 trekk. Når eg såg dimmensjonering på fuelsystem, eksos osv så stemmer nok at dette vert ekstremt heftig bil på tidlig 90 tall !!! Når det gjelder oprinnelsen til karosseriet, så fant eg aldri ut om dette var et orginalt motorsport karosseri, det var vel iallefal ikke noen orginale BMW motorsport biter igjen etter rallycross karrieren! Men det betyr jo lite nå anyway :) Dette blir gromt uansett.

Gate bil Leif kjøpte den av meg, og eg kjøpte den av en kar som drev aktivt med rallycross på østlandet (husker ikke navn) og han hadde hentet den i Sverige. Noe mere kommer eg ikke på, men nåes på tlf 91636229 om det skulle være noe.(på havet for øyeblikket)

Har allerede dreid meg et slikt tool, så blir spennende å prøve det- det ser bra ut på slette plater og stiver nok bra ja. :) Men send meg gjerne en link!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jævlig bra ut!! Som alltid ;)

Irriterer ræva av meg at du har som krav at man må være 18 år for og hjelpe til, men samtidskunst skjønner jeg det og.. Syntes det kunne blitt juni jævlig fort.. :) æ vil æ vil!

skjønner det, spiller ingen rolle for meg hvor gammel du er,men når du skal bytte tre busser etter skolen så er du sikkert fremme etter jeg har dratt hjem he he :D

si ifra når du har ett rykende ferskt førerkort i lomma så du har muligheten til å komme i skapelig tid så kan du i tilegg få "øvelseskjøre" med en 740 hk M3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...