Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde jeg nok vurdert hadde 4x4 systemet vært helt komplett men det var det ikke, så det er ikke noe tema. Mangler bla front diff. Men har senterdiff og begge mellomakselene og front drivakslene.

Det ble like mye skyv i min i 1991. Arild Martinsen kjørte med samme effekt som det de gjorde i min når den ble bygget om, 740 hk :D Men de hadde smidd litt vel mye og hadde litt svakt gulv i bilen til Martinsen så hele bilen vrei seg. Heftige tider :D

Skrevet
Det hadde jeg nok vurdert hadde 4x4 systemet vært helt komplett men det var det ikke, så det er ikke noe tema. Mangler bla front diff. Men har senterdiff og begge mellomakselene og front drivakslene.

Arild Martinsen kjørte med samme effekt som det de gjorde i min når den ble bygget om, 740 hk :D Men de hadde smidd litt vel mye og hadde litt svakt gulv i bilen til Martinsen så hele bilen vrei seg. Heftige tider :D

hva stammer 4x4 understellet fra ? var det xtrac på denne også ?

Skrevet

grattis med tøft resultat av litt graving i historie! ;) den har virkelig blitt rå nå! kommet seg siden sist jeg så den, i masse farger og uten drivverk!

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...