Gå til innhold

Hvor treffes vi?  

39 stemmer

1. 1. Hvor treffes vi?

• Grieg-garasjen
      7
    • Sandsli-garasjen
      13
    • Søndag 04.01.09
      6
    • Søndag 11.01.09
      5
    • Søndag 18.01.09
      8

Anbefalte innlegg

• Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det skal være ca 100m forbi biltema,(under bakken garage) må leite litt selv.. jeg kommer nok litt før 18.00 for jeg skal på styremøte med klubben i kveld også.. men blir kjekt dette.. håper det blir bra oppmøte :D

Skrevet
Kan noen gi meg en beskrivelse hvor sandsli garasjen er ?

Vet du hvor Biltema er på sandsli så er det 13 sekunders kjøring forbi innkjørselen til Biltema. Idet du passerer biltema får du en videregående skole på høyre hånd (rødt H-formet bygg). Du tar neste til høyre etter denne og ser da med engang en nedkjørsel til en garasje.

viss det kommer over 50 biler kan dette bli et veldig interessant treff...

Skrevet
Kan noen gi meg en beskrivelse hvor sandsli garasjen er ?

Vet du hvor Biltema er på sandsli så er det 13 sekunders kjøring forbi innkjørselen til Biltema. Idet du passerer biltema får du en videregående skole på høyre hånd (rødt H-formet bygg). Du tar neste til høyre etter denne og ser da med engang en nedkjørsel til en garasje.

viss det kommer over 50 biler kan dette bli et veldig interessant treff...

flott :)

Så på Bmwccn sine sider også at det kanskje kommer noen derfra også :)

50 biler hadde vært bra, men det blir vel å satse litt vel høyt tror jeg :)

Skrevet

Ser ut som jeg blir stående og skru på E39'en da fordi jeg endelig har tid, tilgang på bukk og mulighet for kyndig hjelp senere i dag.. - Men kan være jeg rekker en tur etterpå?

Skrevet

Da er dagen kommet, ser de fleste vet eller har fått forklaring på hvor det er.

Men klippet et bilde fra 1881.no

Nr.1 på bilde er Oddfjell bygget og Nr.2 er Biltema:

753w6xgeiibqr5h0jc66.jpg

Skrevet

Var et dårlig bilde som ikke er oppdatert... garasjen er ny for et par år siden og er ikke med på dette bildet... garasjen er den røde firkanten jeg har tegnet inn hvor inngangen er ved den røde pilen... rimelig vanskelig å bomme nå....

67oa9ttx3xd7o49buoyx.jpg

Skrevet

Bilder fra treffet.

Er tatt med et mobilkamera (5 mp) under dårlige lysforhold, men er greit som en teaser til andre slenger utpå bedre bilder.

Var er veldig bra treff med mange oppmøtte.

Av 47 biler som var forutsett at skulle komme, så var det på det meste 25 bilder på en og samme gang. til sammen var det nok nærmere 30 da noen kom også etterat folk var begynt å ta kvelden. Folk var samlet i en drøy time (som også er nok for de fleste). Her var det flere hunder som var på besøk, babyer og folk som er nærmere 40 enn 20 (på papiret ihvertfall) som er noen eksempler på et treff som ikke bare består av lokalrånerene.... TVERT IMOT.... her var treffet dominert med e46'er og også en del riggede biler med runde lykter. M3, M5, 7-serier og diverse annet med M pakker i øst og vest. Etterat mengden hadde tatt kvelden, ble det diagnose for de som ønsket dette, som kanskje var avdekkende for noen (!).

Alt i alt har dette vært et bra treff med et bra oppmøte og et stort spekter for hva BMW har klart å presse ut ifra fabrikken.

Noen overblikksbilder for å vise omfanget

uvsd9u8cmzuo7mmfujtv.jpg

xsee5o2yhbu7q7oej0oy.jpg

tzrz1x9353zqbh2d6aqo.jpg

ahnto7ip7qf2jjytvewv.jpg

tzrz1x9353zqbh2d6aqo.jpg

lgrqfu36blud5rd2eg98.jpg

Så noen bilder litt close-up

1io4koc77py285uyrj98.jpg

z195rayemkjlyu4vbj2b.jpg

2qk86m0l9yv61dn8swqb.jpg

7q0tarqyeyey7mulma7d.jpg

En ekte HATTEHYLLE

xyhnfx5b6vj6mn6k5pls.jpg

tk238ocxj5poll6f9o2q.jpg

s1sjobdokg5fs1610ezj.jpg

wwge3hc865609yh1ayik.jpg

en ekstra dør i døren!

v5q987f96n91vh7kcdqi.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...