Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  morteym skrev:
Ikke takstmenn, men fjompenisser!
:rompe:

TRÅDSTARTER

Du får oppdatere tråden med info. om hur det går med denne saken da.

Håper du får mest mulig for bilen selvsagt, men ikke se deg fornøyd dersom du får en usannsynlig lav takst på bilen.

Kan ikke se om du har kasko eller ei, men gikk ut fra at du har det.

Skrevet

Som delebil er den nærmest verdiløs hvis den er uten noe særlig ekstrautstyr. Hvis det er snakk om kasko får du kanskje 20-30 da det er det den er verdt hel.

Skrevet

har en kompis som vraka en 92 mod pluss minus ett pr år, 316 coupe total lissom, kun 2xel vindu, skinn int. å gått ca 250 000km. fikk takst på 39000, så 30 er vel ikke usannsynlig?

Skrevet
  Ballder skrev:
  morteym skrev:
Ikke takstmenn, men fjompenisser!
:rompe:

TRÅDSTARTER

Du får oppdatere tråden med info. om hur det går med denne saken da.

Håper du får mest mulig for bilen selvsagt, men ikke se deg fornøyd dersom du får en usannsynlig lav takst på bilen.

Kan ikke se om du har kasko eller ei, men gikk ut fra at du har det.

Skal poste litt ettersom jeg vet noe mer..har bare delkasko :(:shock: så blir nok solgt som delebil..men motoren,sideskjørta,ineriøret,anlegget,understellet og hele bakenden er i tipp topp stand, pluss at det er m-tech understell=)

ska få lasta opp noen bilder snart...

Skrevet
  Ballder skrev:
Med delkasko blir det nok noe helt annet desverre. :(

I know=( dekker bare brann å tyveri...så om det er noen som vil komme å stjele vraket mitt så bare si ifra:P hehe...

Skrevet
  flo1 skrev:
har en kompis som vraka en 92 mod pluss minus ett pr år, 316 coupe total lissom, kun 2xel vindu, skinn int. å gått ca 250 000km. fikk takst på 39000, så 30 er vel ikke usannsynlig?

Fikk han 39 000 i takst på en slik en? da var vel enten takstmann full, eller så var det i 98-99;)

Skrevet

ikke umulig det... i fjord fikk jeg igjen 19000 for en helt orginal volvo 740 som hadde gått 350000km. det var en 87mod. Hadde jeg ikke skulle beholdt felgene ville takstmannen gitt meg 25 for den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...