S.Nilsen Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Ta kontakt med JE motorsport her på forumet så ordner det seg
FTE Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Vil ha en e30 m3 Jægermeister jeg En sånn en? Hehe
Simen! Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Ta kontakt med JE motorsport her på forumet så ordner det seg Å??? har han salgs tråd eller?
Spiritus Sancti Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Han som driver tinycars.no eller com eller hva det er..
oddis Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Skal dere ha E30 M3 i 1:18 , så kjøp fra AutoArt om dere kan - way mer detaljert, etter hva jeg har fått med meg. Har begge deler selv, og på Minichamps sine er det hverken sideruter i framdørene, panserholder til å holde panseret oppe og ikke er rattet tilkoblet styringen heller (rattet går faktisk ikke ann å rikke). Hjulene på min kan heller ikke rulles. Har også en Alpina modell som dessverre har S14 motor, da den vittelig skal ha M30. Denne var også en basicmodell fra Minichamps. Så jeg har ikke så altfor godt inntrykk av Minichamps da det kommer til BMW.. Men det kan hende mye av inntrykket var på bakgrunn av at Warsteineren fra AutoArt inngikk i deres Millenium serie, og var ekstra detaljert.. (?) Ligger noen sammenlikningsbilder her, om noen er spesielt intressert..
Spiritus Sancti Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Det er ikke minichamps som har laga Alpina. Det er "firma" som driver og bygger om biler. Tror jeg iallefall.
S.Nilsen Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Ta kontakt med JE motorsport her på forumet så ordner det seg Å??? har han salgs tråd eller? jepp,ligger under annet selges..
Arild G. Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 jeg har godt intrykk av minichamps modeller. jeg har tre stk e30 m3 fra de, og synes de holder bra kvalitet og er veldig detaljerte. den ene har til og med vindu i dørene jeg har også flere modeller fra autoart. deriblandt noen fra milenniumserien, og jeg synest faktisk at minichamps sine modeller holder nesten like høy standard. alle modellene har oprinnelig hjul som går irundt og styring som virker, men når en bytter til f.eks alpina hjul så må felgene limes fast og da går ikke hjulene irundt lengre (dette gjelder både minichamps og autoart) men styringen skal jo virke fordi. Jeg har også en alpina b6 3.5s som har s14 motor, men jeg har ikke tatt bryderiet med å gjøre noe med det. må jo kjøpe en hel modellbil da som har m30 og ta motoren fra.
Der Barockengel Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Synes 280kr er ganske stivt for en 1:43 Det kommer veldig an på hva man sammenligner med. 1/43 modellene er utrolig detaljerte for størrelsen - jeg ser at en tilfeldig valgt modell har 53 sjablonglakkeringer og 33 frihåndslakkeringer. I tillegg er 1/43 modellene ofte laget i begrensede opplag - og antall produserte enheter er oppgitt. Dette siste er noe jeg savner på 1/18-modellene. Prisene som norske forhandlere selger Minichamps og Auto Art modeller for, er forresten overraskende konkurransedyktige med større, utenlandske forhandlere.
///FredriK.S Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Jeg har kjøpt en M3 Jægermeister fra JE Motorsport her på forumet. gikk helt greit, rask post. Har noen bilder her:
S.Nilsen Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Jeg har kjøpt en M3 Jægermeister fra JE Motorsport her på forumet. gikk helt greit, rask post.Har noen bilder her: Flotte bilder jeg kjøpte og av han,er skikkelig detaljert disse bilene
Simen! Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Ok! da for jeg vel høre med han jeg og har ikke funnet noen salgstråd... Noen???
S.Nilsen Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Ligger UNDER ANNET SELGES her på forumet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå