Yngvejos Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Jeg hadde en tur under 520en min idag (m50b20tu), og oppdaget et ubrukt stikk. Det har en Grønn/hvit ledning, og en blå/gul. På den grønne ledningen målte jeg +12V når tenningen var på. På den andre målte jeg ingenting. Den hang nede med stikket til lambdaen, og jeg fulgte ledningen opp under innsuget der den ble samlet sammen med ledningene til alle andre sensorer på motoren. Jeg greide ikke å se noen ledige stikk. Er det noen som vet hvor denne skal være?
ehrnst Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 hmmmm er det ikke en sånn kontakt på undersiden av innsuget som den skal på?
bmwm50turbo Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 en sånn luft temp sensor kanskje????hmm
Yngvejos Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 Jeg kjente etter under innsuget og fant ett stikk, men dette var tilkoblet. Er det noen som har en tegning som viser hvor alle stikkene er plassert på m50?
Rogeren Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 To tempsensorer i toppen, nesten ved siden av hverandre... Kan det være en av dem? Sjekk om du finner fargene i et koblingskjema, da ser hva det skal til. Og da er det som regel ikke noe heft å finne ut hvor den delen står!
Yngvejos Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 De to tempsensorene på toppen er tilkoblet. Samme med ledningen som kommer fra vanosen. Jeg skal sette meg ned å se om jeg greier å forstå noe av koblingsskjemaet. Det kan nevnes at det ikke kom en eneste feil når jeg tok diagnose på bilen.
Sir Hofstad Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Ikke noe ukjent med ledige kontakter på E34. Skal se om jeg finner igjen på skjema.
Morty999 Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 denne fant jeg også når jeg byttet motor i en e34 520, den fant jeg aldri ut hva var til. bilen går fint uten så vi dreit i den
shvein Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Har dinna ledninga hengende her me.. har lurt litt på hvor den skal i hen:P
Yngvejos Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 Det er godt å høre at det er flere som har den ivertfall. Jeg greier ikke å finne den i koblingskjemaet mitt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå