EBørøsund Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Leser jo mye bra og mindre bra om produktene til biltema.. Etter at jeg bytta ut touringen må jeg innrømme jeg sliter litt med sikten bakover, og tenkte på å "jukse" litt med ryggesensorer. Biltemas sett ligger på 449,- alt inkludert, dette er billig, men er det bare søppel og dårlig avstandsbedømmelse? Link http://www.biltema.no/products/product. ... emId=93267 Frister jo å prøve, men kjipt å borre istukker fangeren om det er bare jalla.. Kom med tips, eventuelt andre sett...
Torbjørn E39 Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Parkeringssensorer er fint d så lenge det funker. Men har erfart på min -03 E39 som er orginalt utstyrt med park-distance-control at det kan pipe i hytt og pine og at det innimellom ikke piper når det burde varslet. Så for min del stoler jeg ikke på dette systemet, stoler heller på meg selv og gode sikkerhetsmarginer uten å ta noen sjanser. Om nødvendig åpner jeg døra eller går bak og ser hvor mye plass det er igjen.
Sjøbuse Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 ryggekamera er vel bedre da. men det koster noe mer.
EBørøsund Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 Kamera koster endel mere, og blir mye ekstra å montere, men er heltklart det beste;)
Sjøbuse Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 har hatt kamera og skjerm liggende lenge. ikke motivert nok til og starte demontering av bilen for og legge ledninger
jensemann23 Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 ser kurrant ut da, er bare å teste til den prisen:)
JoeNasty Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Har en kompis med sånne biltema sensorer. Funker egentlig greit så lenge det er fint vær.Regner eller snør det piper de konstant. Ville nok heller investert i ett kamera da ja. Bimmernew reagerte på dette 1
Sjøbuse Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 kjøpte kamera på strømmen bil eller hva det heter. og skjerm på ebay. kamera kostet i underkant av 1000. og skjrmen kom på 4-500 kr. så sier vi 1500.- så er det litt i overkant av hva jeg betalte. dett er er inkludert alle ledninger som trengs. så det er ikke så veldig dyrt syns nå jeg
EBørøsund Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 Var ikke ille om kommer på 1500,- for kamera da. Har du bilde av instalsjonen? Hvor du plasserte ting å tang?
S.Arnesen Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Var ikke ille om kommer på 1500,- for kamera da. Har du bilde av instalsjonen? Hvor du plasserte ting å tang? har hatt kamera og skjerm liggende lenge. ikke motivert nok til og starte demontering av bilen for og legge ledninger
Sjøbuse Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 som sakt så er det ikke montert ennå. men har det liggende. kameraet skal plasseres pver skiltet. mellom skilt lysene. skjermen skal jeg ha i taket ver bryter til takluke. jeg kjøpte en liten skjerm. for jeg vil ikke ha store skjermer her og der. 3,5" trur jeg den er. den er til og vippe opp så den ligger nesten flatt i taket og er ikke i veien. den kan også løsnes fra taket med klips.
EBørøsund Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 obs.. står på jobb å skiver serru;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå