Gå til innhold

Lars Morten's BMW E36 cab [bilds Rondelld58 s9.]

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fin bil detta :D

Har du planer om å ha xenon i tåkelysa? Isåfall så burde du sote de du har, eller kjøpe slike med linse. Før jeg la en par lag med sot-film over mine originale, så blendet de noe jævlig! De er ikke laget for xenon akkurat :lol:

det kommer vel an på justeringa det da :-P mine grøftexenon blender lite, men nå er de riktig juster ^^ :-P hehe

Hvordan justeres de da? :)

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har du planer om å ha xenon i tåkelysa? Isåfall så burde du sote de du har, eller kjøpe slike med linse. Før jeg la en par lag med sot-film over mine originale, så blendet de noe jævlig! De er ikke laget for xenon akkurat :lol:

det kommer vel an på justeringa det da :-P mine grøftexenon blender lite, men nå er de riktig juster ^^ :-P hehe

Hvordan justeres de da? :)

Eller kjøpe slike med sort bakgrunn fra GS, de er tydeligvis ikke laget for å lyse i det hele tatt... :roll:

55w pære som lyser som parklyset på 5w... Flotte greier!

Skrevet

takk for kommentaren :)

ja, har planer om xenon etterhvert, men har ikke noen hast i grunn, viktigeste nå er og få svarte lykter blink og grøftelys også festa frontfangern orntlig :) så får vi el se hvordan det blir med lys når jeg får på xenon oggjør noe med det da :)

også har jeg lyst og shoppe coilover asap også, er veldig lav denna biln, ikke så gunstig på denna årstida :) får se om jeg rekker kjøre ned på GS i mårra og se hva dem har og by på, men er vel farlig for lommeboka også det!

håper også og få inn vader stoler ganske snart da :) men lekker i pakninga mellom hardtop og taket i framkant, så må neste få fiksa det før jeg vil ha inn nye stoler også!

er 20 minus i nittedal om nettene, så er som og sette seg på en isklomp hver dag nå :P

ellers har jeg jo også fått bytta til speiler i samma fargesom bilen, så er ikke verst bare det ;)

Skrevet

Eller kjøpe slike med sort bakgrunn fra GS, de er tydeligvis ikke laget for å lyse i det hele tatt... :roll:

55w pære som lyser som parklyset på 5w... Flotte greier!

ja, er det ikke de med den krom "knappen" har hørt at de lyser... ikke gir lys, men lyser :-P

Alt er originalt :) Så da skrues den ned imot bakken? Er det selve innmaten som justeres da?

hukser ikke helt åssen vei det er... men hvis du ser på det, så skjønner du hvilken vei du må justere ;-) hehe

Skrevet

kommer vel to og shoppe noe svarte nyrer også da når jeg er nede på GS, hvor er et billigst og kjøpe grillramma? :D får kansje stikke bortom veng da, det er jo ret rundt hjørnet for GS det også

Skrevet

sånn da kommer det det noen bilder også!

Picture013.jpg

Speil i riktig farge :P

Picture015.jpg

nye nyrer, plukker opp ny ramme til uka å jeg får levert den til lakk

Picture016.jpg

nye grøftelys, får se hvordan det blir, så finne på noe annet seinere om det ikke blir bra

Picture017.jpg

nye foringer opp i karrosseri framkant på bærearmene bak, like greit med poly når dem allikevel må byttes, og fikk også kjøpt nye klips så jeg fikk hengt opp trekket på bakluka, selv om dem bare hadde 9 klips igjen da :P får se om jeg får tak i 3 til seinere!

Skrevet

uff da, den som hadde hatt penger da :P litt lyst og bytte ut cabben med coupe ja! tror neste bilen blir en m3 i grunn! så forresten at det hang bilde av bilen din på veggen hos GS da ;)

Skrevet
Ja, GS har vært en meget god sponsor og støttespiller i 2008!

Hadde blitt dyrt uten dem! :)

greit med litt spons ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...