Spiff Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 han skal valse og senke hehe... jaja, men er jo begrensa hvor mye det går med sånne felger.. ! neida, det går nok bra fargen er daytona violet metalic, techno violet er vel en farge som kun kom på induvidual biler?
Spiff Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 husk mellomaksel også da okay, må vist ha mellomaksling også da hehe
///Mysild Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 noe av interresse? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0
Spiff Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 jo, er jo det. må nesten vite dato, blir en uke i danmark nå, så er ikke hjemme igjen før neste helg da
Spiff Skrevet August 17, 2009 Forfatter Skrevet August 17, 2009 da var endelig ferie over og gleda meg til og komme tilbake på jobb igjen.. så sjekka jeg postkassa i går etter jeg var hjemme og der var der en oppsigelse... jaja, alle vikara var sagt opp da, så var ikke bare meg. men uansett kjipt :/ så da går det vel en stund til man får rå til og drive med bilen allikevel..
Spiff Skrevet August 29, 2009 Forfatter Skrevet August 29, 2009 Da skal bilen på vinterlagring og greier, har kjøpt meg en coupe også som vinterbil nå, skal prøve og få lagt ut no bilder av den. men er det noen som veit om steder hvor man kan få satt biler på vinterlagring?
ragua Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Heisann! Lovde deg vel ett bilde av hvordan bilen min ble etter lakkering. Må si den ser veldig lik ut i lakken som din. Jeg putta godt med blå perlemor i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå