///Mysild Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 blir nok kanskje et vinterbiltreff mine er facelift...
Spiff Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 blir nok kanskje et vinterbiltreff mine er facelift... må bytte hele grillramma da for og og få facelift grill? kansje like greit og bytte den da siden den ble bulka da noen hadde en hit n run på bilen min en dag på jobben... må si bilen din er fantstisk fin Mysild, sett deg rundt om i distriktet et par ganger mener jeg
Thomaz Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Pen cab.. Liker denne fargen utrolig godt.. Cab taket isolerer faktisk bedre enn vanlig tak (en metallplate isolerer jo ikke allverden).. Har hørt fler si det + at jeg har erfart det selv.. Men så klart det er jo om sommeren det virkelig er herlig med cab..
Spiff Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Pen cab.. Liker denne fargen utrolig godt.. takk for det, fargen var en av grunna til at jeg endte opp med denna bilen
///Mysild Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 må bytte hele grillramma da for og og få facelift grill? kansje like greit og bytte den da siden den ble bulka da noen hadde en hit n run på bilen min en dag på jobben... må si bilen din er fantstisk fin Mysild, sett deg rundt om i distriktet et par ganger mener jeg jepp... det må du men koster ikke allverden uorginalt... er vel 5-600 for ramma og samme for grill og nyrer... takk for det regner vel med du har sett meg ja hehe
Nøstbakken Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 kul bil .. rå flott farge ..men kansje det hadde vore finere med front lykter med sort bakgrunn. men ellers e da berre lekkert .. jeg har lyst og bytte lykter, har inpro lykter nå, men har kjøpt nye angel eyes ringer i fra norvatio som jeg skulle hatt montert, men må ha nye orginal lykter da, får ikke brukt dem i de jeg har i hvertfall, lurer også på om det er mulig og få orginale lykter med linse lys på nær lyset, har ikke lyst og bytte ut de jeg har nå og få vanlig glass heller desse lyktene hadde sikkert vært fine på bilen din http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p= ... imgActive= har samme typen selv.. ganske fornøyd med dem .. har du flere bilder av lyktene dine? fant ikke så mange i tråden din Skal laste opp eit par til deg så snart eg kommer over på min pc..
Spiff Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 så ikke så dumme ut de lyktene der tok et par bilder i dag for og teste kamera på den nye mobil telefon jeg fikk i dag her ser man også den nye eksos potta på bilen, universal potte i fra bilextra ingrodd møkk på eksos stussen også, må nok pusse med noe kraftigere der for og få det bra
///Mysild Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 det er noe med vinterdekk bak og for mye senk som ikke ser helt bra ut
Spiff Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 det blir aldri for mye senk! men det finnes ikke ord for hvor mye jeg hater de felga der! har lyst og knabbe vinter felga til dama! hehe bilen hennes brøyt jo sammen for en stund tilbake, så fikk lurt a til og kjøpe seg e36 touring! siden jeg må fikse bilen når noe er galt, så må jo jeg få velge hva jeg skal skru på også! hehe
///Mysild Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 heheh... jo, det kan bli for mye senk bak! foran kan det ikke bli nok hehe...
Spiff Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 kunne godt tenkt meg 17 m contour og hatt som vinter felger i grunn, bruker jo heller ikke bilen så mye om vintern da.. skal også ha på coilovers, så er det mulig og heve den litt på vinterstid, også får jeg kansje tatt forstillingskontroll, er så lav at det er ingen steder som får tatt det, vært på 6 forskjellige verksteder for og få tatt forstillings kontroll uten hell er 40mm senkesett, så har nok synki litt sammen å, men sto på bilen når jeg kjøpte den, og liker jo og ha lav bil også
///Mysild Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 da har det seget MYE og demperene dine må være ødelagte! hehe... har heldigvis noen helt OK vinterfelger... ikke pene, men heldigvis litt lavt innpress så de ikke er 4 mil inni skjermen!
Spiff Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 da har det seget MYE og demperene dine må være ødelagte! hehe... demperne nå er ikke ødelagte, mulig det er bytta rett før jeg fikk den.. for den var nettopp godkjent da i hvertfall, men skal i alle tilfeller bytte til coilover nå, får vel bare ta ut feripengene med en gang og bruke dem opp før dem må brukes på noe fornuftig.. lurer også litt på og kjøpe med schmidt felger, noen som veit hvem som forhandler det i norge? lurte litt på de her da: kansje bare hive på no stål felger og kjøpe i tyskland?
///Mysild Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 kanksje men mine var segen, og da jeg bytta dempere, spratt den opp dit den skal være hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå