Spiff Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 ja, det kna jo hende, men tror ikke jeg kjøper noe vanglige dempere nå of rog sjekke tror nok også det blir schmidt felger, så må vel bare stte i gang og valse hjulbuer også
Spiff Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 detta var vel et bilde jeg ikke har lagt ut før, så får legge ut noe nå som kansje folk legger merke til så sitter ikke fronfangerene helt som den skal, noen som kan kan se hva som er galt? veit forrige eier har vært av veien med den, snakka også med en på bmw og mente det skulle sitte en demper eller noe bak der som må byttes antaglig og kansje skinna også? dyre deler detta? kjøpte meg nye speiler ogs, orginale m3 og samma farge som bilen min, hehe, har aldri fått lakkert de jeg har som forøvrig også er orginale m3 også skal en tur til oslo over helga og blir der i 1-2 uker, så håper og få gjort litt dill med bilen, blant annet bytte speil og muligens få på coilover sett, men får se hva tida strekker til, er også på jakt etter orginale lykter fra cab/coupe med linse nær så jeg kan montere ccfl ringene jeg har liggende, så om noen har noe liggende er det bare og skrike ut salgstråd på de gamle speilene her om none er intresert: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=104451 kan også leveres mellom oslo og kristiansand på vei hjem fra oslo om 14 dager-3 ukers tid
///Mysild Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 får ikke opp bildet av bilen foran... frontfanger kan være masse rart, støtdemperen kjøper du på høggern btw, du kan også kjøpe sedanlykter... er bare blinklysene som er forskjellen
Spiff Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 jeg knota litt med bildene, begge funker hos meg nå ble dårlig av speile da, tar nye når jeg får montert de fikk forøvrig noe bilder av sedan lykter, så ut som dem hadde et feste ekstra midt oppe på lykta, har noen noe tips til blinklys med sort bakgrunn forresten? bytte til sort bakgrunn på lykter blink og grøftelysa tenker jeg
///Mysild Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 funket nå... det ser ut som om frontfangeren din ikke ligger helt inntil bjelken... du må nok kjøre inn noen selvborrende skruer eller noe... eller bolter hvis du har metalbjelke... hehe... det er bare de tidligere lyktene som har det min er coupe, og jeg har 3 fester oppe
///Mysild Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 tror det vil passe bedre med vanlig på din bil faktisk, enn de med sort senter og den stygge kromknotten i mitten.... liker ikke de... ser litt rare ut
Spiff Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 jeg liker ikke sånne meed kromtupp selv jeg, dee jeg har er greie, bare jeg skulle hatt dem i sort i stedenfor
Spiff Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 funderer på hvilket senkesett jeg skal gå for, om jeg skal kjøpe KW coilovere eller noe annet også lurer jeg på om non veit hvor jeg kan kjøpe svarte klarglass grøfte lys, de som GS selger har en sånn krom hette over pæra, vil helst ikke ha det hadde den bare vært svart eller noe så!
///Mysild Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 du får ikke det... enten må du sote selv, eller kjøpe klarglass med sotelag eller sotefilm
///Mysild Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 noe sånt http://shop.ebay.com/items/_W0QQ_dmptZM ... &_osacat=0
Spiff Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 tror jeg år kjøpe de med chrom hetta på da, får stikke en tur ned på GS og hadle litt tenker jeg
///Mysild Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 syntes de som er ferdig sota er fine jeg... vurderte sånne selv... blir veldig mørke også, når du får de inn i fangeren... men det ser du selv ^^
The StigMeister Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Fin bil detta Har du planer om å ha xenon i tåkelysa? Isåfall så burde du sote de du har, eller kjøpe slike med linse. Før jeg la en par lag med sot-film over mine originale, så blendet de noe jævlig! De er ikke laget for xenon akkurat
///Mysild Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Fin bil detta Har du planer om å ha xenon i tåkelysa? Isåfall så burde du sote de du har, eller kjøpe slike med linse. Før jeg la en par lag med sot-film over mine originale, så blendet de noe jævlig! De er ikke laget for xenon akkurat det kommer vel an på justeringa det da mine grøftexenon blender lite, men nå er de riktig juster ^^ hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå