Spiff Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 UPDATE: Fiksa lekkasjen i mellom tak og hartoppen :D Vader neste!! Får igjen ramma for facelift grill ferdig lakkert i løpet av uka, lurer på om jeg bare skal vente til våren med og bytte da, trenger også nytt fangerjern og dempere forran, hvis noen skal selge noe sånt i nærheten av kristiansand eller nittedal, så er det bare og si i fra Også kjøpt meg ny bakfanger da! Og så møkkete var bilen når jeg kom meg hjem i fra Oslo!
Spiff Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 da var også grillramma mi lakkert og klar! får henta den på torsdag neste uke før jeg reiser til england, skal se Arsenal spille mot Fulham!! skal bli moro ja! så regner meg at jeg får bytte grill og sån i begynnelsen av mars da! skal bli bra og få nye typen grill, nye lykter og grøftelys på bilen!
///Mysild Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 fått på rompa nå? ^^ hehe... svarte deg i tråden med tregstart... med kulde og tykk olje, pleier motorene å bli litt "lei" å starte...
Spiff Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 nei, må nok få lakkert den nye fangern, blir liggenden en stund enda til det blir litt mildere tungstarta var bilen ikke når det var 20-30 minus i nittedal da, hadde aldri problemer da
Spiff Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 du veit ikke om noen som valser hjulbuer her i byen vel? tror jeg har funnet meg nye felger nå, får nok ikke rå til schmidt felger i år, vil heller ha coilover og få inn vader stoler, så da blir det nok felger i fra gummihuset.se heller
///Mysild Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 nei, vet ikke om noen som valser... hmmm... merkelig...
Thomaz Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Tlf: 92037623 Kaller seg valsespesialisten.. Mener han kommer hjem til deg og
Spiff Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Tlf: 92037623Kaller seg valsespesialisten.. Mener han kommer hjem til deg og i kristiansand? får kansje ta det i nittedal
Thomaz Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Nittedal er nok det beste.. Men han er ganske fleksibel.. Tror han samler opp flere i forskjellige områder å tar di i en sleng..
Spiff Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Nittedal er nok det beste.. Men han er ganske fleksibel.. Tror han samler opp flere i forskjellige områder å tar di i en sleng.. tar det nok bare når jeg er i nittedal da, er jo uansett ikke noe som haster om dagen da fikk også tatt noe bilder av den ene sommerfelgen som er ødelagt, et par som har spurt etter det skaden er knajse ikke så ille som jeg hadde innbilt meg men, noen som tror det kan fikses? kansje litt dårlige bilder, er tatt med iphone da jeg hadde glemt digital kamera hjemme sist jeg var hos faren til dama hvor dem ligger
Spiff Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 er det noen som veit hvordan leppe som er på denne bilen? hvor man kan få tak i den?
Spiff Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 gs bildeler har den enda en del på ønskelita derifra da
Spiff Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Kjeda meg på jobb i går, så fikk litt tid til og få montert inn CCFL ringer i noen orginal lamper jeg fikk kjøpt i fra Einar på forumet, CCFL har jeg jo hatt liggende siden jeg kjøpte bilen ca aldri vært fornøyd med inpro lyktene.. så endelig ble dem bytta ut i dag, må få bytte ut blinklysene og skal tilpasse øyelokka bedre, så kommer de på plass igjen også! dytta kablen til xenon under på lykta, ble noe trangt og få på plass igjen kontakter når høydejusteringa kom litt i veien, men sånn kan det gikk, fikk det nå sammen igjen til slutt neste som skal gjøres er og fikse opp frontfangeren, montere sorte klarglass grøftelys og bytte til helsort facelift grill, alle delene ligger og venter på og bli montert! sås kal jeg kjøpe og montere xenon i grøftelysa etterhvert..
Nøstbakken Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Ser bra ut dette , men er de eine ringen litt dårlig plassert.. såg litt rart ut på første bilde. stikker liksom litt utforbi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå