Spiff Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 ja, var litt uheldig, men orka ikke fikse det opp, skal bytte glass på lyktene for dem er full av steinsprut, så fikse det da, blir jo samma jobben om igjen da..
Spiff Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Ser bra ut dette , men er de eine ringen litt dårlig plassert.. såg litt rart ut på første bilde.stikker liksom litt utforbi.. om det er den venstre ringen på bildet her, så juger bilde, ser du den rett forfra så sitter den helt fint http://privat.bluezone.no/lms/Bilder/BMW/DSC01876.JPG
enz Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Hvordan fikset du lekkasjen mellom hardtoppen og vinduet? Sliter med det samme selv, har tatt silikon jeg, men det lekker fortsatt. Så jeg vet ikke helt hvor vannet kommer fra. Hvor kom det inn hos deg? Skal du selge de gamle lyktene og eller ?
Spiff Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 jeg stramma festene i forkant max, men det har begynt og lekke litt igjen nå, men ikke like mye, så et håndle i sete tar det lille som kommer nå, blir siste vintern jeg bruker bilen nå, så slipper vel tenke mere på det.. de gamle lyktene selger jeg nok om noen vil ha de, blinklys også bare jeg får bytte dem ut med noen sorte av noe slag
enz Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Ok, får se på det litt senere. Hah, ja har håndkleder i bilen jeg og kan virke som at hardtoppen min har vridd seg litt, eller festene ikke er helt der de skal være. Er int. i lyktene og blinklysene jeg, pris?
Spiff Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 skal ta bilder av dem så er bare og komme med bud er hull i lokket man bruker for og bytte pærer i nærlysene, bare sånn at du veit om det
///Mysild Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 lappa er av merket kerscher og er ikke fin! (min mening)
Spiff Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 lappa er av merket kerscher og er ikke fin! (min mening) men den kan også byttes seinere om man finner noe annet man liker bedre
Spiff Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 hmm, nå ser det ut til at CCFL ringa har fått noe sykdom av noe slag, de ytterste ringa har begynt og lyse svakere enn de innerste ringa, merkelig og ikke minst irriterende, noen som veit hva som kan være feil?
Spiff Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 var jo ikke mulig og få på glassa uten og få press på ledninger da
Spiff Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 har kikka litt etter alternativ til schmidt felger, har ikke mulighet til og få kjøpt det i år uten jobb. så valget faller vel på noen sånne som det her i fra gummihuset.se i 8,5x18 og 10,5x18 og litt valsing.. må sendes til et svensk posthus nær grensa og hente dem der, får se om jeg bestiller med dekk eller ikke.. begynner jo og bli såpass med tempratur og vær nå om dagen, så er på tide og tenke på sommerdekk/felger syns nå jeg har også fått en del bilder av bilen i fra eieren før han jeg kjøpte bilen av, blant annet har det vært 97 grill på bilen, men så klarte forrige eier og kræsja og skade grillen, og da har det blitt montert orginal igjen, litt skuffende ja skal få lagt ut noen eldre bilder av bilen etterhvert
Spiff Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 nå har jeg bytta grøftelys og fått fiksa opp frontfangern, tydligvis har det mangla noen av de proppa som man fester fangern i fanger "jernet", så noen hadde festa den i jernet med selvborrende skruer uten og sette den riktig i mot "jernet", hadde ikke dissa proppa selv, men fest med muttere skruer og skiver, så nå sitter den i hvertfall som den skal! et par bilder: har også bestilt meg:
Spiff Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 bestilte senkesettet på senk.no 17 mars, 27 april kom denna på døra! skal si her går det unna! sånn ser bilen ut nå: har knabba sommerfelga til dama nå vener på og få mine, men dem er tomme på lager bytting av fører og dempere bak. fikk bare bytta bak, trenger mere verktøy for og bytte forran. så får vente litt, gummien i topav dempere bak revna også, så bestilt nye i fra GS, hadde håpa og få dem før helga, men ikke dukka opp enda
KingB Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Så søt bil du har Skal vi kjøre om kapp til sommeren...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå