Spiff Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 kan vi godt, dem gocart på hoysmann da eller?
///Mysild Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 var ikke så galt det! men opp en cm eller 1.5 bak etter mitt syn
Spiff Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 ja, skal justere den litt opp, men siden ene støtdemper feste røyk, så har jeg bare latt den stå, justere den litt opp igjen når jeg får nye fester savner og ha øyelokkk på bilen også, men siden det var 2 forskjellige på bilen, antaglig pga kollisjon skade hvor lykter har blitt knust for forrige eier, så ble vel bare det ene øyelokket ødelagt, og da trengte han ikke bytte mer enn et tenker jeg, så kjøper 2 nye til bilen heller kommer til og handle: øyelokk blinklys andre grøftelys gt leppe har også lyst på andre skjørter 8,5 og 10x18 rondell felger kommer etter 10 mai også kommer nok til og ta litt tid med alt sammen, er ikke like greit og drive med bil uten jobb og nå er ferie penga brukt opp også
///Mysild Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 andre grøftelys ja... haha ^^ andre skjørter kan bli bra... kjøp deg m3 coupe skjørt... de er finere
Spiff Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 andre grøftelys ja... haha ^^andre skjørter kan bli bra... kjøp deg m3 coupe skjørt... de er finere ja, det var coupe skjørter som var planen, dama har det, så kan ikke være noe dårligere jeg men driver og lurer på om jeg skulle ha solgt bilen, har mer lyst på coupe egentlig..
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 coupe er flott vettu hehe åssen bil har dama de? bilder?
Spiff Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 dama har en e36 touring da, eneste bilden jeg har er dissa i fra salgs annonsa på den er forøvrig en 316, gikk i arendals traktene før, er full m3 styling på den også inkl bakfanger, men frontfagneren er knust og grillramma er skeiv, så må få fiksa det også bilder: er dem felga jeg har stjælt og har på min for øyeblikket nå hvor mye ligger en bra coupe på i pris da? 320-325, må ha sekser i hvertfall kunne i grunn tenkt meg en i samma farge som det cabben er, liker den fargen
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 kommer ann på... alt fra 50-100 utifra km stand og utstyr... lurer på om ikke jeg har sette denne før ja
Spiff Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 utstyr er jo ikke så viktig, men at den er rustfri er et stort bonus, og at den har sekser er et must! men må bare vinne i lotto først så jeg også kan kjøpe meg en m3 delebil noen som har en m3 front til salgs ? trenger en til bilen til dama!
Spiff Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 gs er vist da tommer for 10x18 rondell felger, lurer litt på hva jeg skal finne på, ene muligheten er skaffe brukte rondell felger, veit ikke hvor lett det er men, er ikke så alt for mange til salgs etter hva jeg kan se. mulig jeg kjøper noe brukte felger i mellomtiden, men ellers så lurer jeg på hvordan dissa her felga kunne tatt seg ut på bilen min? noen som har lyst til og photoshoppe litt??
Spiff Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 så jo ikke så dumt ut, hva er forskjellen på for og bak felgene egentlig? hvilke dekk dimmensjoner kjører du med?
ragua Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Er vel bare kanten som er større bake. Mener på det var 225/40/18 jeg bestilte rundt om. Har levert bilen til lakkering rett etter at jeg monterte dem så husker ikke helt hva det var som stod på dem. Men pene felger ja.
ragua Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Eneste bildene jeg tok før jeg leverte den til lakk. Blir ca samme farge som din vil jeg tro. Orginal fargen med mye blå perlemor i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå