Spiff Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 fargen på min heter daytona violet metallic tror jeg det var, er hvertfall lilla bil ser ut som du har samme farge også, mulig bilde juger litt?
ragua Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 fargen på min heter daytona violet metallic tror jeg det var, er hvertfall lilla bil ser ut som du har samme farge også, mulig bilde juger litt? Husker ikke helt fargen på min og den har vært lakket opp en gang før men det var helt grusomt! Lakken flassa av over hele bilen. Vaska den så forsvant halve klarlakken. Men skal være en lilla farge egentlig ja. Så vi får se nå hvordan det blir med ny lakk med perlemor i.
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 jeg hadde samme problem på en 318 jeg hadde... startet fint ved kald motor, suste og gikk, men når dne ble varm, ble den lei i formen... har du lekasjer mellom måler og innsug? sjekk veivhusvent også... (den som lager vakum slik at spjelet i lmm er åpent)
Spiff Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 skal sjekke alt mellom lmm/innsug etterpå, så får vi se da
Spiff Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 fikk tak i en felg og tester litt. bilder: her skal det valses for og få plass ja, så går det ann og få bilen lav igjen også.. men sliter med og få tak i felger, GS bildeler har ikke flere rondell igjen, så må enten finne et annet sted som selger felger eller kjøpe brukt hvis noen har eller veit om rondell felger til salgs så setter jeg stor pris på og få høre om det!
Spiff Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 har nå fått tak i et set med felger men trenger og få tatt litt rust på hjulbuen bak, så er det noen som veit om noen steder på sørlandet som er og anbefale? bilder av rust: også noen mobil bilder: greit med plass i en cab når man tar ned taket i hvertfall tester rondell forran: gleder meg til og få valsa og få skrudd ned bilen igjen! er kjedelig bil når den har traktor hjul og er så høy
mikkemus666 Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 Vett om ett sted som lakkerer, som jeg ikke tror er altfor dyrt. Verkstedet ligger på Byremo i Audnedal Kommune, 1 time nord for kr.sand. Jeg har rust på samme sted, og har noen riper i tillegg og spurte hva det ville sånn ca komme på. Han antydet til rundt 3-4 K. Syns ikke det er så galt visst det blir profesjonelt behandlet.
Spiff Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 må se om jeg finner noe litt nærmere tror jeg, begynte akkurat i ny jobb i dag også skal bli knall og få litt gryn på kontoen igjen! og er det noen som har en luftmassemåler til m50b20 liggende? skulle ha testa en for og se om det er den som er gåen på bilen min, så om noen har en dem kan låne bort i 5 min, så er det bare og hyle ut!
Spiff Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 lurte litt på om jeg skal kjøpe meg ny eksos, den jeg har nå bråker for mye, er det noen som har erfaring med rustfri komplett eksos i fra gs bildeler? mye jobb og montere grenrøra? hvordan blir lyden? og hvordan er det om jeg eventuelt bytter til større motor og fremdeles bruke det? er den eksosen her jeg vurderer og kjøpe nå:
Spiff Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 Bilder av Rondell 8,5x18 et 13 med 215/35x18 dekk, ikke valsa hjulbuer eller noe, passa ganske fint! bilde før justering av coilover. får tatt rusta i begynnelsen av august på hjulbuen bak, etter det håper jeg på besøk hos valsespesialisten snarlig og rondell runn baut! nye planer for øyeblikket er: *rustsveising+valsing hjulbuer bak *ny eksos, for mye lyd med den jeg har nå, noen som har tips til eksos? *vader stoler, håper det blir mye overtid på jobben fort! *bytte mere foringer/stag under bilen *4 hjulskontroll *nye sideblinklys som matcher frontblinklysa *ny frontleppe eller fikse opp den jeg har og lakke den sort *nytt panser + lakkering *nye topplagre til dempere forran m justering av camber, noen som har tips?
ChristofferGrøtan Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 fin bil du har der;) elsket rondell felgene:)
///Mysild Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 da har bilen fått polert bort det meste av det hvite man ser på hjørnet på bildet over her, og fått seg nye svingarmsforinger... den ene foringa var latterlig sliten! eieren kommer nok med bilde snart
AlpinweissE36 Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 de felgene gjorde seg noe voldsomt syns jeg:D
Spiff Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 jepp, da var nye svingarmsforinger på plass stor takk til mysild for hjelpen! og polering av riper på frontfangeren også! her er et bilde av hvor slit foringen var også var nok på tide og bytte ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå