bmw_roadkill Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 har desverre ingen bilder jo foresten jeg fant 1.. men kan prøve med litt info så får dem som vil komme med overslag eller hva det måtte være.. er en 525i 24v 192hk 92mod som har gått 190 000km m50 \uten vanos (tror jeg det var) og elvinduer foran.. mørk grønn metallic med rondell felger (brukte) interiøret er grått stoff men er helt og pent ,bilen invendig er verken møketet eller har noen skader merker eller riper,og har ikke vert røket i mens jeg har hatt den ,lukter nesten ny bil bilen er ikke tilsalgs enda ,så dette er ikke ensalgs tråd bare lurer hva folk ville gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 hva me d litt mer bilder ? av sidene og fronten, motor og inni ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Jeg kunne sikkert gitt deg ca 50 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Jeg kunne sikkert gitt deg ca 50 lapper Og jeg det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Ville gitt ca 40 pga fin bil, men litt mangel på utstyr (?). Få på plass flere bilder og utstyrsliste så blir det litt lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Ville lagt meg på mellom 35-45k Så man har litt spillerom på stand. + for felgene det er bilde av og ikke altfor høy km-stand. Men virker som det er relativt lite utstyr.. Trenger nærmere inspeksjon for og få det på øre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Kortid har du tenkt til og selge den då? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå