Lars89 Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Dette var meg, hadde en E34 M5 touring som fluktbil, så jeg tror ikke vi blir tatt før nyttår.... Håper vi rekker å nyte alkoholen! Kom jo som et sjokk
opt Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Dette er jo et godt gammelt triks som tydeligvis fortsatt holder mål. Kan ikke ha vært rare gitteret, er jo omtrent ikke synlige skader på bilen. De blir sikkert tatt for fyllekjøring utpå nyåret
///MoePower Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 De ranet jo ikke, de betalte jo tross alt for seg. De satt jo fra seg bilen ved kassen, får vel en slant for den.
Sir Hofstad Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Blir vel mer av dette med biler på bioetanol?
Der Barockengel Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Hmm, og jeg trodde ranere foretrakk Audi.
Simen! Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Hmm, og jeg trodde ranere foretrakk Audi. Holder de ikke mål lengere kankje?? Men vært berdre om de hadde brukt auda..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå