OLEZZ Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Det hadde rabbla for meg. Jeg hadde ihvertfall ikke holdt igjen på noe, for der går grensa.
Dr_S Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Jeg har tydeligvis ikke vært en drittunge på fylla noensinne, for sånn oppførsel drev ikke vi med. Biler (spes BMW) var hellige
///MoePower Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Kan ikke huske at vi heller drev med slikt..
crizi Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 hadde noen kasta ølflaske på bilen min hadde jeg kjørt dem ned hele bunchen, er dem på fylla husker dem ikke skilt nr uansett..
bergeee Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 hehe. har noe med noen dume jævler som ikke ser på bil en noe aent en et fremkostmiddel. de som aldri har sett faren sin gruble over om han burde legge 20 tusen i lakkering for noen så skader i lakken. da hadde de skjønt det at. den tingen de kaster der kan bli jævlig dyr. og viss de får bank første gang de gjør det. så vet de det at det og kaste den tingen gjør jævlig vondt. eneste som trekker inn:D
AuroraDriver Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Lite kamera med blitz, og voila så kan man dokumentere synderne
matsrh Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Men så har du jo noen som synes det er artig at vi blir sint å "jakter" på de. Så da gjør de bare slikt mere for å få litt spenning i hverdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå