Rabies Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Skulle kjøre svogeren min og dama hans hjem nå i stad, så traff vi på noen kids (16-17 åringer) som begynner å banke på bilen min og rope og hoie. Jeg går ut av bilen men en "bestemt" (Les: Sinna) tone og gir klar beskjed om at det kan de bare drite i til neste gang. (Begynner ikke å leke ninja med småunger) Når jeg setter meg inn igjen så skyter de små "Dennis"-krapylene en jævla thunderking etter bilen min... Jeg ble selvfølgelig forbanna og gav flat pedal etter dem (De var vel 50 meter forann meg når jeg begynte å kjøre) men når jeg tok dem igjen beinfløy de inn i skauen... Drittunger ass Kan ikke folk oppføre seg på fylla og la bilene til folk være i fred?
Analex Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Kan ikke folk oppføre seg på fylla og la bilene til folk være i fred? Nei.
///MoePower Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Satt bare å ventet på at det skulle komme en slik tråd.. Det skjer BESTANDIG hærverk på biler eller lignende på slike dager/arrangementer.. er så utrolig irriterende..
S.Arnesen Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Bra jeg har bilen parkert trygt oppe i gården... Langt ifra der folk ferdes...
oddis Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Har dere ikke lært å kjøre med automat softgun i bilen enda? Effektiv rasshølbrems Også løper dem og skriker samtidig, som inkluderer blåmerker dagen derpå..
Rabies Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Har dere ikke lært å kjøre med automat softgun i bilen enda? Effektiv rasshølbrems Også løper dem og skriker samtidig, som inkluderer blåmerker dagen derpå.. Hehe, bestillte faktisk en fullemtal M4 cqb på fredag, men har ikke fått den enda Men når den kommer......................
Rabies Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Satt bare å ventet på at det skulle komme en slik tråd..Det skjer BESTANDIG hærverk på biler eller lignende på slike dager/arrangementer.. er så utrolig irriterende.. Ble ikke noen skader på bilen. De små puselankene er "no match" mot ekte nazistål Ikke kunne de sikte heller
Larsinnj Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Det vil altid være noen som ikke greier å oppføre seg. Skjønner ikke helt hvorfor det er så jævla vanskelig.
Lars89 Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Sykt irriterende. Fikk en ølflaske i sia på gamle E30, men kjørte bare videre. Gadd ikkje legge meg ut med 5 fulle bolefanter for en liten bulk i vraket.
Robbi3 Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Vel, teit og idiotisk er det ja. Men hva kan man gjøre? Alle har jo vært ung en gang, med masse hormonoverskudd og skal vise at man har størst "baller"..
Rabies Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Ja. Man har jævli store baller når man er 4 mot 1 og allikevel løper inn i skauen Hihi Hva kan man gjøre? Det jeg gjorde
eriklepe Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 På en slik dag må en ikke bli forbauset over dette. Du burde bare kjørt vekk uten å lage mer oppstyr. Da hadde du sluppet thunder king(som forøvrig ble forbudt å selge for 4-5år siden).
Rabies Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 På en slik dag må en ikke bli forbauset over dette. Du burde bare kjørt vekk uten å lage mer oppstyr. Da hadde du sluppet thunder king(som forøvrig ble forbudt å selge for 4-5år siden). Ja, er nok det jeg burde gjort, men de tenker seg nok om 2 ganger før de gjør noe sånn igjen Det var ikke skikkelig thunder king da, det er min fellesbetegnelse for den typen pang pang. Var no jalla wannabe thunder bitch greier. Ca. som en kinesisk glassfiber M3 front fra BS-bildeler
Rabies Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 "no match" mot ekte nazistål Øy! Ok, tyskerstål da Fornøyd nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå