camxer Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Som noen av dere kanskje vet, så holder jeg på med et langtidsprosjekt hvor jeg bygger om en 1992 E34 520iA til en 530iA V8 med kompressor. Fant ut at mellomakslingen som står på bilen er 16mm kortere enn den fra 530iA og lurer på om det er nok "slakk" i motorfestene/girkassefestene for å så kompensere for de 16mm? Edit: Godt nyttår folkens
Yngvejos Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Du kan vel dra den ut 16mm ved å løsne mutteren på midten og dra litt. Mener å huske at jeg hadde ganske mye å gå på på min mellomaksling.
pål Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Det går sikkert men da får den jo mindre å vandre på. Og kortere område med splines å fordele kraften på.
janerik171187 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 hva med spacer på bolthullene, burde funke det. det jeg hadde gjort ivaffall:P
alu Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Noen motorfester har jo offset på boltene. Aner ikke hvordan dine ser ut, men husker d fra min tid i 240. Om det er mulig å flytte motor ørlittegrannda sef.
montrealblue Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Du kan vel dra den ut 16mm ved å løsne mutteren på midten og dra litt.Mener å huske at jeg hadde ganske mye å gå på på min mellomaksling. jeg har gjort dette på min. er ganske mye å gå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå