Eksos Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Dersom jeg skulle ha gjort noe med fangerenne på den der, hadde jeg lakkert chrommen hvit, slik det ble levert på shadowline.. Blir for mye sort dersom lakkerer fangerenne også i sort..
Slatan Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Dersom jeg skulle ha gjort noe med fangerenne på den der, hadde jeg lakkert chrommen hvit, slik det ble levert på shadowline.. Blir for mye sort dersom lakkerer fangerenne også i sort.. tjaa. Går jo ann det og. Skulle ikke forundre meg om det ble penere mtp at det alt er "mye" sort på bilen!
Eksos Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Om du ser på bildet er speilet lakkert sort, det er vell hvitt på din? Så pent ut i sort iallefall
Slatan Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Det var en gang i sin tid sort, men nå er det desverre en matt sort(?) farge
Fliid Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Eksos, så du sier som så at man kan finne en 85 modell E30 med sorte lister originalt. Det er bare å prøve : ) Hansien, fangere burde lakkeres hvite og med da sorte listr, så blir det pent. Ikke glem skrapelistene på sidene! Disse burde byttes til sorte. Speile burde beholdes sort, for og ivareta kontrastene. Ved og lakkere speilet hvitt, så mister du en kontrast fremme.. : )
Morty999 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 hvit bil kler helt klart svarte lister! KAST alt den krommen LANGT bort. her er bilde av min før og etter FØR Etter
Fliid Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Heiheihei! Chrome er flott! ; ) Trenden tilsier at sort er tøft og fint, men minner meg om "hopper alle utenfor stupet, så hopper jeg og" fenomen : )
Morty999 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 er ikke derfor jeg byttet, fordi jeg syns det er MYE finere, krom hører hjemme på 60 talls biler
jon///M Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 shadowline er fint men ikke lakker krommen som er der, vanskelig og få lakken til og sitte bra.
Eksos Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Eksos, så du sier som så at man kan finne en 85 modell E30 med sorte lister originalt. Det er bare å prøve : ) 85 modell er jeg ikke sikker på, men min 86 preface ble iallefall levert med shadowline.. Ikke noe chrom på min bil utenom nyrenne..
Øyvind L. Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Problemet er at den lange takrenne listen til e30 er gått ut av produksjon.. Hvis ikke du finner noen som har den på lager får du ikke kjøpt den lenger desverre. 51131953065: Takrennelist E-30 v.s (Org) utgått (SCHWARZ) 51131884452: Takrennelist E-30 h.s (Org) Utgått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå