Saltkjelen Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Har en E39 535i med automatgir. På denne er det slik at minus er ned og pluss oppover. Jeg ser at det tilbys andre type innsatser rundt girkassen som indikerer pluss ned og minus oppover. Altså motsatt giring, slik det er på dagens BMW. Jeg antar jo selvfølgelig ikke at det bare er å skifte ut denne innsatsen så kan man gire riktig, for oppsettet slik det er idag er jo speilvendt. Er det så enkelt som å måtte kodes om hos BMW? Kommer til å ettermontere original telefon, men finner kun 1 type telefonmidtarmlene til E39. Jeg har den flate typen per idag og vet at det er et dusin midtarmlenere som er av samme type som jeg har med integrert telefon. Kladdmidtarmleneren som er på bildet her er direkte motbydelig og er ikke aktuelt å hive inn. Er det altså ikke mulighet for å få den flate typen lenger? Den flate typen finner jeg ikke i Online ETK. Legger også ved et bilde av den flate typen.
zH- Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 http://www.bmwtips.com/tipsntricks/DZ/StepTronic.htm Guide på å skifte retning på steptronicen
wabby Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Ikke dumt... nesten så jeg vurderer å snu regning selv. Plaget meg meget i starten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå