krofarn Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 kan en privatperson kjøpe feks en bmw 528i touring som er registrert som varebil, uten å måtte omregistrere den til personbil?
S.Arnesen Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 kan en privatperson kjøpe feks en bmw 528i touring som er registrert som varebil, uten å måtte omregistrere den til personbil? ja...
Robin L Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 jepp. her har du kalkulator for hva avgiftene koste. blir vell noe ekstra, pga visning av bilen (visa at sikerhetsbelter etc er på plass), nye skilter og vognkort. http://www.toll.no/templates_TAD/Change ... anguage=NO
krofarn Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 tenkte bare at det måtte være registrert på et firma for å få lov å ha en varebil:P litt rar tanke som jeg kom på
S.Arnesen Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 tenkte bare at det måtte være registrert på et firma for å få lov å ha en varebil:P litt rar tanke som jeg kom på Man kan fint eie en bil på grønne skilter, altså en varebil. Man må betale en avgift for å sette inn baksetene igjen, så sant ikke bilen har vært i norge mer enn 10 år. Har den vært i norge i 10 år eller mer kan man sette inn baksetet gratis, men man må betale omregistrerings avgift tror jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå