Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Skrevet

Da har det kommet enda en spekulasjon i hvordan både F10 og F11 vil komme til å se ut. Basert utifra støtfangeren (som vi tidligere har sett bilde av) er det stor tro på at fronten vil bli tilnærmet lik denne.. Forhåpentlighvis blir også resultatet nogen lunde det samme, dette er griselekkert! :D

f0i3vvmybnx2colam6ca.jpg

1v9p0qpoxfo9bprb612v.jpg

Skrevet

Stumpen på spekulasjonen er mer vellyket enn både dagens femmer og den nye syveren, men de kunne til fordel ha spart seg for den lille haken/rundingen i ytterkanten av lyktene. Sammenlignet med det meste som kommer ut av nye biler, ser Bmws nye femmer til å gjøre det bra designmessig.

:)

Skrevet
Sammenlignet med det meste som kommer ut av nye biler, ser Bmws nye femmer til å gjøre det bra designmessig... :)

Dette er jeg absolutt enig i. Mercedes' nye E-klasse er en ren skandale hva gjelder design. Audi er heller ikke noe bedre med facelift av deres A6 med juletrebelysning og engangsgrill.. Den nye A6 vil jo uansett se identisk ut som dagens bare med luftinntak designet som påskekyllinger og et interiør designet som krigsmaskin fra 1940.. :roll:

Skrevet
Den nye A6 vil jo uansett se identisk ut som dagens bare med luftinntak designet som påskekyllinger og et interiør designet som krigsmaskin fra 1940.. :roll:

Du sier det som om det er en negativ ting.

Howard-DGA-15-Cockpit.jpg

:D

Skrevet
Slenger inn denne her også da, synes fronten her er enda bedre:

*Bildet er fjernet*

Både lykten og støtfangerens utforming stemmer desverre dårlig med støtfangeren som er vist. Ergo er nok fronten som AutoBild har avbildet mer realistisk i forhold til det ordinære resultatet.

Du sier det som om det er en negativ ting.

*Bildet er fjernet*

Ja, i en bil fra 2010 og i en prisklasse av 500.000kr + vil jeg si det er en direkte nedtur ja.. ;)

Skrevet
Slenger inn denne her også da, synes fronten her er enda bedre:

*Bildet er fjernet*

Både lykten og støtfangerens utforming stemmer desverre dårlig med støtfangeren som er vist. Ergo er nok fronten som AutoBild har avbildet mer realistisk i forhold til det ordinære resultatet.

Det er jeg ikke enig i.

AutoZeitung sin front er mer lik pre facelift E60, og den er i mine øyne tøffere enn facelift E60. Det lange åpne luftinntaket på LCI E60 (som er videreført på AutoBild sitt forslag) er tammere enn pre LCI i mine øyne, så jeg håper på den siste. Den er også mer inspirert av CS konseptet, noe som gjør meg glad.

Skrevet

Hva er det du ikke er enig i? At bilen AutoBild har postet er mer lik produksjonsmodellen enn den du henviser til? Dersom du ser på bildet som allerede eksisterer av støtfangeren ser du at AutoBild sitt forslag er langt mer likt enn det bildet du henviser til.. Lyktene har også en helt annen vinkel enn støtfangeren til F10/F11. Om den er tøffere eller ei er derimot en annen sak.. Jeg tror AutoBild sitt forslag ikke er langt unna produksjonsmodellen.. Og jeg liker den.. ;)

lum7fyg2zaf5hmloa7bc.jpg

Skrevet
Hva er det du ikke er enig i? At bilen AutoBild har postet er mer lik produksjonsmodellen enn den du henviser til? Dersom du ser på bildet som allerede eksisterer av støtfangeren ser du at AutoBild sitt forslag er langt mer likt enn det bildet du henviser til.. Lyktene har også en helt annen vinkel enn støtfangeren til F10/F11. Om den er tøffere eller ei er derimot en annen sak.. Jeg tror AutoBild sitt forslag ikke er langt unna produksjonsmodellen.. Og jeg liker den.. ;)

lum7fyg2zaf5hmloa7bc.jpg

Tror det er mag selv jeg ikke enig med ... :o

Det jeg mente å si er at jeg liker fronten på AZ bedre forsi den likner mer på CS konseptet. Men den er vel ekte den fronten på eBay så jeg blir vel "skuffet".

Den som lever får se!

Skrevet

Da er vi selvsagt mer på bane. Akkurat det samme skjedde med frontfangeren til F01 7 serie - og som du sikkert ser.. Den er identisk med produksjonsutgaven av F01 7 serie.. Her har jeg også markert noen trekk som absolutt stemmer overens med støtfangeren til F10..

Det oransje er trolig innfestninger til Aktiv Cruisecontrol og Night Vision..

ywt10wn3rgdy929jxx4n.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

BMW har lekkasje.. Fronten på F10 5 serie er nå lekket ut på diverse nettsider.. Som det kommer frem via dette bildet er fronten mer eller mindre identisk med fotomanipulasjonen som AutoBild har laget.. Dette er ikke annet enn griselekkert.. Nå er det bare å løpe til nærmeste BMW forhandler å bestille!! :D8)

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=232218

Skrevet

Det er pussig hvor ofte og hvor mange som har lekasjer av nye modeller. Om de er så uforsiktige med informasjon innad hos seg, er det kanskje mulig å søke seg inn i en viss Ol-komité. Eller kan fabrikantene ha kommersielle interesser i at slikt lekker ut tro?

PR™

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...