TorErling Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 heisann Fikk M5-front fra GSbildeler til E39'en min av damen til jul. Lurer på om det er noen andre som har denne og hvordan passformen er ? På kviteringen står det Uorginal M5-front, så det er ikke noe spesielt merke. Før jeg bytter den må jeg kjøpe noe ekstra ? ekstra clips?, må jeg bytte disse plastikkplatene som er under motor, eller innerskjermplatene? Noen som kan anbefalle noen som er flink å lakkere i Bergen?
wabby Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Jeg har min fra GS. Denne var i plast (ikke glassfiber). Jeg syns at passformen var utmerket. Desverre har BMW en RÆVA svingradius (selv en FWD har bedre), så klarte jeg å smelle borti en høy fortauskant i vinter og ødela fangeren min. Så jeg kommer til å bestille på nytt fra GS da jeg hadde god erfaring med dem og passformen var fin.
TorErling Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Er inne å leser på denne instalasjonsguiden. http://www.540isport.com/DIY/M5frontbumper/M5frontbumperparts.htm Der bytter han plastikken under motor, og innerskjermer, måtte du gjøre det? :S
B3KK15 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Jeg har min fra GS. Denne var i plast (ikke glassfiber).Jeg syns at passformen var utmerket. Desverre har BMW en RÆVA svingradius (selv en FWD har bedre), så klarte jeg å smelle borti en høy fortauskant i vinter og ødela fangeren min. Så jeg kommer til å bestille på nytt fra GS da jeg hadde god erfaring med dem og passformen var fin. E39 må ha rævva svingradius for jeg klarer nesten snu mitt i veien uten å rygge
krutte-39 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Er inne å leser på denne instalasjonsguiden. http://www.540isport.com/DIY/M5frontbumper/M5frontbumperparts.htm Der bytter han plastikken under motor, og innerskjermer, måtte du gjøre det? :S einaste du egentli "MÅ" bytte, det er det som viser på bildet nederst til høgre, koblingene til lyktene i fangeren, du kan enten kjøpe dei, eller du kan bare koble deg noke sjølv som du lager til, e ikkje noke fare med pluss å minus heller, for lykta er ikkje jorda i bilen, slik at det er eit fett kass vei strømmen går til pæra:) Men for å få ting til å henge best mulig, å gjerne for at det skal se litt meir "komplett" ut, så er det gjerne lurt å skifte desse tingene, pluss den plastdelen som står bak fangeren, luftintak for motor og slikt, der du ser inn på radiatoren liksom, den og går an å skifte, men, du er ikkje nødt;) Men lykke til uansett:)
E28 TURBO Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Jeg har min fra GS. Denne var i plast (ikke glassfiber).Jeg syns at passformen var utmerket. Desverre har BMW en RÆVA svingradius (selv en FWD har bedre), så klarte jeg å smelle borti en høy fortauskant i vinter og ødela fangeren min. Så jeg kommer til å bestille på nytt fra GS da jeg hadde god erfaring med dem og passformen var fin. Fanmeg det dummeste jeg har hørt på ei stund. Du feilberegner og kjører på noe og det er bilen sin skyld? WATTA FØKK. Kjøp audi da..
Saltkjelen Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 E39 har ok svingradius.Volvo v70 derimot... Hvis dere først snakker om dårlig svingradius har dere ikke eid eller kjørt Chevrolet Starcraft G30.. Ingen over, ingen ved siden..
S.Nilsen Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Toyota hiace trenger fotball bane for og snu hvertfall 4x4
kbteknik Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Jeg har min fra GS. Denne var i plast (ikke glassfiber).Jeg syns at passformen var utmerket. Desverre har BMW en RÆVA svingradius (selv en FWD har bedre), så klarte jeg å smelle borti en høy fortauskant i vinter og ødela fangeren min. Så jeg kommer til å bestille på nytt fra GS da jeg hadde god erfaring med dem og passformen var fin. fint å skylde på bilen det var den beste jeg har hørt... liker ikke bmw fordi jeg får fartsbot hele tiden.. og den kjører altid tom for bensin
Eksos Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Toyota hiace trenger fotball bane for og snu hvertfall 4x4 Stemmer, 4x4 generelt.. Discovery, H2, Patrol osv.. Elendig svingradius på slike biler...
wabby Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Jeg har min fra GS. Denne var i plast (ikke glassfiber).Jeg syns at passformen var utmerket. Desverre har BMW en RÆVA svingradius (selv en FWD har bedre), så klarte jeg å smelle borti en høy fortauskant i vinter og ødela fangeren min. Så jeg kommer til å bestille på nytt fra GS da jeg hadde god erfaring med dem og passformen var fin. fint å skylde på bilen det var den beste jeg har hørt... liker ikke bmw fordi jeg får fartsbot hele tiden.. og den kjører altid tom for bensin Visst må man skylde på bilen. Tror du en bil får bedre svingradius når du bytter ut sjoføren?
kbteknik Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Jeg har min fra GS. Denne var i plast (ikke glassfiber).Jeg syns at passformen var utmerket. Desverre har BMW en RÆVA svingradius (selv en FWD har bedre), så klarte jeg å smelle borti en høy fortauskant i vinter og ødela fangeren min. Så jeg kommer til å bestille på nytt fra GS da jeg hadde god erfaring med dem og passformen var fin. fint å skylde på bilen det var den beste jeg har hørt... liker ikke bmw fordi jeg får fartsbot hele tiden.. og den kjører altid tom for bensin Visst må man skylde på bilen. Tror du en bil får bedre svingradius når du bytter ut sjoføren? har vel ikke mye med svingradius å gjøre hvis man kjører på noe... da har sjaføren feilberegnet avstanden.. så ja, førerfeil, bytt fører---
wabby Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Jeg har min fra GS. Denne var i plast (ikke glassfiber).Jeg syns at passformen var utmerket. Desverre har BMW en RÆVA svingradius (selv en FWD har bedre), så klarte jeg å smelle borti en høy fortauskant i vinter og ødela fangeren min. Så jeg kommer til å bestille på nytt fra GS da jeg hadde god erfaring med dem og passformen var fin. fint å skylde på bilen det var den beste jeg har hørt... liker ikke bmw fordi jeg får fartsbot hele tiden.. og den kjører altid tom for bensin Visst må man skylde på bilen. Tror du en bil får bedre svingradius når du bytter ut sjoføren? har vel ikke mye med svingradius å gjøre hvis man kjører på noe... da har sjaføren feilberegnet avstanden.. så ja, førerfeil, bytt fører--- Lær å les, du svarte ikke på spørsmålet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå