Yngvejos Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Selger en stor diffbrems til e30. Utvekslingen er 3,64, og det er en viskosebrems (fra 325ix). Det er ørlite slakk i den, men det burde ikke kunne merkes på bilen når den er montert. Jeg har ikke hatt den i bruk selv, så om det er ulyder, vet jeg ikke. Gi bud over 2500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik2k3k Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 byr 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Hvordan blir det med frakt på noe slikt? Ikke ofte jeg er i Haugesund gitt, aldri faktisk Går hurtigruta innom der kanskje? Er 5 min til Ålesund ifra meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Byr 2,5k inkludert frakt til Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Dere kan begynne med å by over prisantydning. Den kan sendes hvis jeg tapper av oljen og tar av baklokket. Frakt er 350 for diffen og 150 for baklokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ando Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 har du tlfnr? skal muligens til haugesund i måro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 94489787. Jeg bor ikke i Haugesund, men i Sveio. Rett utenfor Bømlafjordstunnelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik2k3k Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 2600 inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 2600 inkl frakt To forsøk og nok en gang presterer du å by under prisanntydning. Jeg hiver den heller på sjøen, enn å selge den til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Solgt for 3000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik2k3k Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 kordan i faen kunn æ lokt at du har fådd bud på 3k ??? å hadde du sakt t mæ at du sku ha 3 k førr den hadd æ tadd den lætt...men du sku ha 4 sist æ snakka me dæ...å då får æ en lamæll diff t samme prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 kordan i faen kunn æ lokt at du har fådd bud på 3k ??? å hadde du sakt t mæ at du sku ha 3 k førr den hadd æ tadd den lætt...men du sku ha 4 sist æ snakka me dæ...å då får æ en lamæll diff t samme prisen! Kjøp lamelldiffen da. Prisanntydningen min var 2500. Da kommer selvfølgelig frakt utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 2600 inkl frakt To forsøk og nok en gang presterer du å by under prisanntydning. Jeg hiver den heller på sjøen, enn å selge den til deg. hahahaha, . Ikke lenge før tråden blir stengt, men da måtte jeg rekke og kommentere dette Desverre Yngvejos, så er bimmers preget av og by under prisantydning, som regel ; ) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 2600 inkl frakt To forsøk og nok en gang presterer du å by under prisanntydning. Jeg hiver den heller på sjøen, enn å selge den til deg. hahahaha, . Ikke lenge før tråden blir stengt, men da måtte jeg rekke og kommentere dette Desverre Yngvejos, så er bimmers preget av og by under prisantydning, som regel ; ) hehe Men den som ikke prøver, den får heller ikke noen kupp... Men dette var jo rimelig uansett, så ikke vits å spørre om ting "gies" vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Hehe, du sier noe, men som du og sier, dette var meget billig uansett. Viskose diff er spesielle saker. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå