cmn Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Trenger ny bakpotte til ix'n, og kikket selvfølgelig på Koed. Tenkte å kjøpe "effektanlegg" da jeg liker litt mer lyd enn originalt. Ser at Scorpion og Simons ligger likt i pris (noen få kroner forskjell). Noen som har erfaringer med Scorpion og/eller Simons? Er det det forresten noen som vet forskjellen mellom Scorpion STW og Scorpion Le Mans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Du ser jo forskjellen på de to vel? STW er tynne skråskjærte rør, men Le Mans er tykke rettskjærte rør,, (STW-M3 er tynne rettskjærte rør viss du lurte også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Jeg så ikke forskjellen mellom STW og LeMans på bildene på Koed, men det var jo veldig lett å se på sidene til Scorpion.. Edit: Noen som kan hjelpe meg med hovedspørsmålet - erfaringer med Simons og/eller Scorpion? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Scorpion gir vel mest lyd av disse to. Simons har jeg på en E34 535i, jeg er ikke noe særlig fornøyd - utrolig dårlig passform og lyden er beskjeden. Jeg ville ha vurdert Eisenmann anlegg. De er vel endel dyrere, men lyden og utseende er upåklagelig! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Har Simons på min. Fornøyd med lyden (uten katalysator), men ville gått for Scorpion hvis jeg skulle kjøpt ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå