Ørjan^^ Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Denne er sinnsykt rå, men er repost her på forumet.. la den opp jeg for en stund tilbake http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=99375&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Bilen er et fint eksempel på at less is more.Hva er gjort? ikke stort mer enn pen lakk,maks senk,fine hjul og diverse små detaljer såvidt jeg kan se...rieger er oppskrytt tror jeg! Er jo ikke så mye mer som skal til da M-Tech 2 hjelper jo mye også. Full-bur i polert alu og to recaro stoler så hadde denne vært akkurat etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Bilen er et fint eksempel på at less is more.Hva er gjort? ikke stort mer enn pen lakk,maks senk,fine hjul og diverse små detaljer såvidt jeg kan se...rieger er oppskrytt tror jeg! Ikke glem carbonpanseret Synes forøvrig de kunne spandert på den en logo på panseret, ser så dumt ut uten når det er utskjæring (kaller det for det i farta) der til logoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Fint dem får brukt for dele våres, som forsvinner mens vi sover da Sett denne bilen mange ganger, er ekstremt pen Det er faktisk en driftebil, har lest hele historien dens på en tysk forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Strøken bil Helt riktig i mine øyne. Ikke noe dilldall og neonlys. Og ganske grom motor i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Den var rett i mine øyne, når jeg blir lei av Rx7`n skal jeg bygge E30!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Trenger ikke styling og annet piss når a man har S50B32, god senk og fine felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Bilen er et fint eksempel på at less is more.Hva er gjort? ikke stort mer enn pen lakk,maks senk,fine hjul og diverse små detaljer såvidt jeg kan se...rieger er oppskrytt tror jeg! Ikke glem carbonpanseret Synes forøvrig de kunne spandert på den en logo på panseret, ser så dumt ut uten når det er utskjæring (kaller det for det i farta) der til logoen. Øyvind.L skrev: Lurer på hva han har gjort for at turteller og forbruksmåler viser riktig!! Hadde vært spennende å vist. Spesielt det med turtelleren. Torbjørn H Skrev: Hvorfor skulle det med turtelleren være et problem? Tar svaret her siden jeg fikk beskjed om at den andre tården var stengt. Når du putter inn en S50 i en E30 så blir turtelleren feil jo lenger opp du kommer. Selv om du bruker M3 turteller med 6 sylinder kodepine. Hos meg viser turtelleren 8000 omdr ved 7200. Han har også fått forbruksmåleren til å virker. S50 har ikke noe signal til den måleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Ok Trodde til nå at S50 også hadde forbruksmåler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Bilen er et fint eksempel på at less is more.Hva er gjort? ikke stort mer enn pen lakk,maks senk,fine hjul og diverse små detaljer såvidt jeg kan se...rieger er oppskrytt tror jeg! Ikke glem carbonpanseret Synes forøvrig de kunne spandert på den en logo på panseret, ser så dumt ut uten når det er utskjæring (kaller det for det i farta) der til logoen. Øyvind.L skrev: Lurer på hva han har gjort for at turteller og forbruksmåler viser riktig!! Hadde vært spennende å vist. Spesielt det med turtelleren. Torbjørn H Skrev: Hvorfor skulle det med turtelleren være et problem? Tar svaret her siden jeg fikk beskjed om at den andre tården var stengt. Når du putter inn en S50 i en E30 så blir turtelleren feil jo lenger opp du kommer. Selv om du bruker M3 turteller med 6 sylinder kodepine. Hos meg viser turtelleren 8000 omdr ved 7200. Han har også fått forbruksmåleren til å virker. S50 har ikke noe signal til den måleren. De speedo skivene ser jo "custom" ut vel? Er jo ikke noe stress og photoshope nye sånne. Bare hvite hvor du skal begynne med 1000 omdr og slutte med 8000 omdr hvis du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 De speedo skivene ser jo "custom" ut vel? Er jo ikke noe stress og photoshope nye sånne. Bare hvite hvor du skal begynne med 1000 omdr og slutte med 8000 omdr hvis du skjønner hva jeg mener? Tanken slo meg. Men det med forbruksmåleren er nok ikke bare å fikse i PS Forøvrig dumt av RoaldJ å klage over at det var en repost i den forrige tråden som ble stengt, når det er DENNE tråden som er repost. Det har jo til og med "Ørjan^^" som startet den andre tråden skrevet øverst på side 2 her... jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Godt å se at tjuvgodset blir brukt Jeg satt å tenkte jeg skulle skrive noe i den duren selv, men torde ikke helt Men ja, om noen her på forumet har misten en s50 i sommer halvåret, skal ikke se borti fra at du så den nettopp på film, bare i en e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Noen som vet om oppsette på denne bilen? er det mtech2 rundtom? kjente bare ikke helt igjenn fronten på den. Men ja, JÆVLI feit bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Noen som vet om oppsette på denne bilen? er det mtech2 rundtom? kjente bare ikke helt igjenn fronten på den.Men ja, JÆVLI feit bil. Denne har Mtech2 rundt om ja, mangler bare vingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå