Tsbusa Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Se Autodb: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... g=no&ant=5
BimmerKing Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Tøff bil... Den der kunne jeg tenkt meg. Tar du innbytte evt?
Tsbusa Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Tøff bil... Den der kunne jeg tenkt meg. Tar du innbytte evt? Spørs i hva? Selger unna noen av bilene mine nå egentlig, pga kjøp av nytt prosjekt. Men kom gjerne med forslag. Forbruket er som tyngda på foten. Langkjøring ca 0.8 ved 90km/t Brukte 1 liter blank med svæær boogie henger bakpå med motorsykler på, tur-retur charlottenberg i sverige tiligere i høst. NYDELIG bil på tur. Hadde også sjafør på denne 2 dager her ei helg, var "festbil". Vi kjørte på 20 liter begge nettene til SAMMEN! Stor motor trenger ikke mye gass og turtall, så denne sviver avgårde på tomgangen igrunn.. Send PM om evt. bytte forslag.
Tsbusa Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Kan gå for 20 000 ved hurtig avgjørelse.
316 Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Lakere hele bilen svart (utenom kromdetaljer), sote hele bakrekka med vinduer, stige opp på taket på bakrute, takrails med lys i front, gangstercap så snakker vi feeeeeeet tralle. Ikke minst BREIE dekk! Denne har potensiale !
Tsbusa Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Lakere hele bilen svart (utenom kromdetaljer), sote hele bakrekka med vinduer, stige opp på taket på bakrute, takrails med lys i front, gangstercap så snakker vi feeeeeeet tralle. Ikke minst BREIE dekk! Denne har potensiale ! Har tenkt på AKURATT det samma sjøl! Men har andre biler jeg må prioritere også.. Baller seg fort opp mange biler og prosjekter...
Robin L Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 hvordan er disse bilene å kjører egenglig? er de spreke egentlig?!
Tsbusa Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 hvordan er disse bilene å kjører egenglig? er de spreke egentlig?! Ikke noe rakett, men er sterk motor, så den drar seg lett og fint opp i normale hastigheter faktisk:)
Slatan Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Merker du om du har en stor henger etter denne? Hvilken stand er innteriøret?
Tsbusa Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Merker du om du har en stor henger etter denne?Hvilken stand er innteriøret? Har kjørt med store boogie hengere med motorsykler bakpå i nesten 200 mil til og fra sverige osv. Gikk kjempefint, hadde snittfart på 110-120kmt uten problemer. Gikk bra. Også kjørt med bilhenger bakpå med bil på, gikk fint det også. Klart man merker at det er noe bakpå, men den drar lett. Interiøret er bra, tross alderen. Forholdsvis helt og pent. Kan nevne hva som er feil på bilen: - El vindu på passasjer døren har klikket. Vindu blir ikke med heisen og motoren laker "hakke" lyder. (Tror vinduet har løsnet eller noe slikt). - Cruisecontroll virker ikke. (Dårlig kontakt inne i hendelen). - V. apparat har fjusket èn gang. (Skrudde seg ikke på, men kjørte over en liten hump, og da startet det, dårlig kontakt på motoren tenker jeg). Bilen KAN gå billigere, eller kanskje byttest i noe jeg har i intresse. Deler til disse er billige, og er veldig lett å få tak i. Denne bilen har mye potensiale.
Tsbusa Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Bumpeti-bump:) Har kommet noen bytteforslag, men ikke noe jeg har lyst på, enda.. Så til salgs enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå