Hansh Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Noen formeninger? Prisen? Kan noen finne ut hvilke utstyr den er levert med, evt. fortelle hvordan jeg finner det ut?
Torbjørn E39 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Ville vel også funnet om denne har 2,2 litern (170hk) eller 2,0 (150hk). Ser det står oppført begge deler (altså 2,0 170hk). Ellers så den jo veldig kurant ut utstyrsmessig også. Prismessig tja kanskje 20-25 tusen for mye, men er vel noe prutningsmonn på den regner jeg med.
Lars89 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Ville aldri kjøpt en E46 uten Mtech2, noe du får for den prisen. Utstyrsliste får du hos BMW ved å oppgi regnr.
Hansh Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Den skal være 2,2 l med 170 hk og prisen har jeg alt prutet ned til kr. 150 000,- Setter manuell gear, lav km, godt vedlikehold, sportsskinn og ikke sølv stasjonsvogn foran litt plastikk (Mtech2)
ehrnst Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 jeg mener den er for dyr enda jeg. krangle seg til lenger garanti og?
Simen! Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Pen bil, bra med ytstyr! ervel ikke aller verst den prisen...
Torbjørn E39 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Den skal være 2,2 l med 170 hk og prisen har jeg alt prutet ned til kr. 150 000,-Setter manuell gear, lav km, godt vedlikehold, sportsskinn og ikke sølv stasjonsvogn foran litt plastikk (Mtech2) Enig med du.. Får du 3mnd eller 6mnd garanti er det vel ikke aller verst da
Pelton Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Ser pen og bra vedlikeholdt ut. Fin km.std! Personlig ville jeg kjøpt facelift og m-tech. Men det er smak og behag. M-tech er foresten mer enn "litt plastikk" som du kaller det. At det ikke blir prioritert hos deg er en annen sak. For 150.000kr er nok dette et ok kjøp. Men du kan fortsatt prute.
Hansh Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Ser pen og bra vedlikeholdt ut. Fin km.std!Personlig ville jeg kjøpt facelift og m-tech. Men det er smak og behag. M-tech er foresten mer enn "litt plastikk" som du kaller det. At det ikke blir prioritert hos deg er en annen sak. For 150.000kr er nok dette et ok kjøp. Men du kan fortsatt prute. Satt det litt på spissen med M-tech, og hadde absolutt ikke gjort noe med facelift (spesielt kombinasjonen av dette som på bilen du nettopp har kjøpt ser meget bra ut), men er likevel som sagt andre ting jeg prioriterer foran dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå