badsha Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 da har jeg endelig 2 E36 mens jeg er student:P her er mitt nye vidunder 323i som skal fikses opp fra topp til tå, er org kjørt pent fullt servicehefte, eneste ulempe er skaden på døren som skal fikses snarest!!! her er noen bilder som jeg tok mens jeg hentet bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Hvilke planer har du med denne da? Kan jo bli en kul bil, ser ikke så ofte 323 rundtom.. Fett med sveivevinduer foran Trodde det var standard med elektriske på e36 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Sveive viduer er bra dem går ikke istykker. Hva måtte du betale for viduderet ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 planene er del, først så er det pusse ned der det trengs. så lakere -bytte fanger til mtech -hartge felger 18" -Eibach eksospotte dobbel -nytt delskinn interiø (bestillt) -Mtech sideskjørt og bakfanger som sagt bilen skal ha clean styling;) og når det gjelder sveive vidune forann tror jeg det kommer til å ta laaaang tid før jeg venner meg til det da hjeg har en 31i 98 mod like denne med elektriske vinduer, og hvergang jeg skulle åpne vinduet så måtte jeg lete etter "knappen";) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 prisen var ikke så aller værst til å være 97 mod, skal si jeg var fornøyd med prisen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...