badsha Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 da har jeg endelig 2 E36 mens jeg er student:P her er mitt nye vidunder 323i som skal fikses opp fra topp til tå, er org kjørt pent fullt servicehefte, eneste ulempe er skaden på døren som skal fikses snarest!!! her er noen bilder som jeg tok mens jeg hentet bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Hvilke planer har du med denne da? Kan jo bli en kul bil, ser ikke så ofte 323 rundtom.. Fett med sveivevinduer foran Trodde det var standard med elektriske på e36 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Sveive viduer er bra dem går ikke istykker. Hva måtte du betale for viduderet ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 planene er del, først så er det pusse ned der det trengs. så lakere -bytte fanger til mtech -hartge felger 18" -Eibach eksospotte dobbel -nytt delskinn interiø (bestillt) -Mtech sideskjørt og bakfanger som sagt bilen skal ha clean styling;) og når det gjelder sveive vidune forann tror jeg det kommer til å ta laaaang tid før jeg venner meg til det da hjeg har en 31i 98 mod like denne med elektriske vinduer, og hvergang jeg skulle åpne vinduet så måtte jeg lete etter "knappen";) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 prisen var ikke så aller værst til å være 97 mod, skal si jeg var fornøyd med prisen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Unnskyld meg. Men hvorfor i alle dager legge ut bilder når bilen ser ut som den har ligget i salt og skitt lake i ett år? Det er ikke for å være frekk da fargen og motor og bil er fin sort, men å legge ut slike bilder det blir litt som å ta naken bilder av deg selv med slapp kuk og sende til dama.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Sveive viduer er bra dem går ikke istykker.Hva måtte du betale for viduderet ?? Takk for svaret ble myyyye klokere nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Unnskyld meg. Men hvorfor i alle dager legge ut bilder når bilen ser ut som den har ligget i salt og skitt lake i ett år? Det er ikke for å være frekk da fargen og motor og bil er fin sort, men å legge ut slike bilder det blir litt som å ta naken bilder av deg selv med slapp kuk og sende til dama.. HEHE DAGENS RÅESTE SVAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 kanskje fordi jeg nettopp fikk bilen, + at det er litt for kaldt til å ta en vask nå, skal heller vise den frem ordentlig når den er på vei til å bli noe, skal vise nå og etter bilder:) thats why;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Sveive viduer er bra dem går ikke istykker.Hva måtte du betale for viduderet ?? Takk for svaret ble myyyye klokere nå hehehe neida liker bare ikke å diskutere prisen;) men sender det heller på pm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 det blir litt som å ta naken bilder av deg selv med slapp kuk og sende til dama.. Spørs hva du har å stille opp med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Superbeetle, ikke lek deg. du skjønner godt hva jeg mener. Det er min mening at skal du vise fram leilighet,båt,hus,bil,trynet eller noe annet til andre som dermed vil få et visst inntrykk av deg og / eller gjenstanden du viser fram så er det vel få som legger ut bilde av mårratrynet, huset etter natt til 17 mai, eller bilen da du hadde kjørt norge på tvers. med mindre det var meningen. Fin farge,fin motor og E36 er flotte biler, men synes folk kan styre begeistringen sin litt med å i hvertfall ta "ikke så bra bilder" og "bra bilder" og legge di ut samtidig, da blir det større wow faktor. my 2 cents. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Men hvis tissen min var like skitten som denne bilen hadde jeg aldri sendt bilder av den til damen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Nok om tisse spøken. Jeg hadde aldri lagt ut bilder av mitt ny henta glis om den så sånn ut. får ikke akkurat "den der så strøken ut, faen jeg og vil ha så strøken bil" feeling. At den blir fin etter vask er det sikkert ingen tvil om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 la meg få vaske den imorg da for helv**e:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå