Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får så store og tunge pakker tollfritt, bare si til selger at han må sende som gave, ellers blir det ingen handel :D

de gjør det, for de er jo hypp på og selge, om du tar deg bryet og finner en billigere måte og frakta på ser jeg ikke at det skulle være noe problem og frakte med andre selskaper heller.

OBS! Har hørt at disse kina grenerøra sprekker

Vet ikke om adapter grenerør og saab turbo blir så mye billiger, Må fortsatt kjøpe flens osv halve prisen av kina grenerøret osv, blir fort dyrt uansett, når man bygger noe slikt vil budskjettet alltid sprenge hehe

Skrevet
Ja, og med en dollarkurs på ca 7kr blir det 1388usd = 9716nok

Så kommer tollinga i tillegg, regner med at det bli vanskelig å få noe såpass stort og tungt tollfritt gjennom. Da kommer det 25% moms samt tollegebyr i tillegg.

Momsen tar også med frakta, så da blir det:

9716nok * 1,25 = 12145nok + et tollegebyr på en hundrings.

Hmm..

Syns jeg har hørt at bildeler er tollfritt jeg?

Skrevet

Så kommer tollinga i tillegg, regner med at det bli vanskelig å få noe såpass stort og tungt tollfritt gjennom. Da kommer det 25% moms samt tollegebyr i tillegg.

Hmm..

Bildeler er tollfritt, men det er ikke moms fritt. Derfor må man ut med 25% moms+ ett tollgebyr på 99kr eller noe...

Skrevet

Hmm..

lang derifra, tror du at norge ville latt være og kreve inn penger om dem kunne kreve inn penger?

Skrevet
Får så store og tunge pakker tollfritt, bare si til selger at han må sende som gave, ellers blir det ingen handel :D

de gjør det, for de er jo hypp på og selge, om du tar deg bryet og finner en billigere måte og frakta på ser jeg ikke at det skulle være noe problem og frakte med andre selskaper heller.

OBS! Har hørt at disse kina grenerøra sprekker

Vet ikke om adapter grenerør og saab turbo blir så mye billiger, Må fortsatt kjøpe flens osv halve prisen av kina grenerøret osv, blir fort dyrt uansett, når man bygger noe slikt vil budskjettet alltid sprenge hehe

Grenrøret mitt har ikkje sprekt enda, har kjørt det i 6 mnd...det har vridd seg litt men det er alt. Vil man vere på den sikre siden støtter man det opp og om det sprekker er det jo som regel i sveisene, berre å sveise opp att :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...