Mexos Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Det snør no sinnsykt i Trondheim for tiden og i dag tok det virkelig kaka! Kom ut fra jobb etter å ha jobbet 8,5 time og da så bilen min slik ut: Måtte grave ut bilen og det tok litt tid. Få av veiene var rukket å brøytet så måtte ufrivillig ta saken i egne hender noen plasser. Snøen sprutet over panseret og jeg håpte fangeren skulle berge helt hjem" Legg merke til de høye snøkantene på sidene av veien! Jeg kostet av fangeren før jeg kjørte fra jobb, og når jeg kom hjem var den full av snø igjen, men heldigvis hel! Er ikke uvanlig at det ligger så mye snø her, men at alt kommer på 2døgn, og mesteparten på 1 er helt sykt! Hvordan er det i Nordnorge og resten av landet nå?
Fliid Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Hvorfor parkerte du inne i snøfonna da? Var ikke det en dum parkering da... hehe
Ole@Automote Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 En helt vanlig dag i Trøndelag ser jeg Hilsen han som ikke snør ned i Singapore
Mexos Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Hvorfor parkerte du inne i snøfonna da? Var ikke det en dum parkering da... hehe Jeg parkerte ikke inne i snøfonna, jeg parkerte ved siden av
Fliid Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 hehe, bare spøkte : ) (var så nedsnødd at man skulle tro du hadde parkert i snøfonna)
heimkokt Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Bor i nord trøndelag og møtte brøyte bilen fram med traktor i dag etter og ha kjørt den i går kveld.. Bor en plass der det du ikke kommer fram med annet en 4x4 enkelte ganger om vinteren, koseli med e28 528
Mexos Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Ja skulle tru jeg hadde stått parkert der mye lengre enn 8,5 time. Har vært borti slike mengder snø før, men ikke på så kort tid! Håper de får brøytet det meste til i morgen.
Martins Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 ja var jo en del snø da,på så kort tid kjedligt med så mye snø på en gang.når det blri så galt,at det ikkje er til og komme fra a til b.ellers er det jo moro med lit snø
skillbill Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Er bosatt i østfold så kjenner meg overhodet ikke igjen i slike snømengder! Hehe. Og jeg er egentlig ganske så fornøyd slik det er, greit at det er kaldt, og litt snø her og der, men det verste er slaps å søle. Æsj! Men jeg misunner virkelig slike snøforhold som deres viser ovenfor, bare ikke på veien, men i skibakkene! Å stå på ski er det beste jeg vet! Hehe! Har jo en hytte-disposisjon på Trysil så kan ikke klage! Men dere kan jo stå på ski så mye dere vil, dere som bor ved/i nærheten av alpint-anleggene!
wabby Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Kristiansand for 2 årsiden. Bilen til en arb.kollega av meg =)
MrElg Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Bare koselig med snø, hehe, her er forresten et bilde av godværet sist jeg kjørte over en fjellovergang i valdres området. Høhø, wabby This is an everyday sight in Norway.
EirikL Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Kan ikke si at jeg skjønner hva trådstarter mener med at det er mye snø og vanskelige kjøreforhold i Trondheim. Jeg merker ingenting til det Firehjulstrekk er tøft! (PS: det snødde noe helt sinnsykt her i går )
Torbjørn E39 Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Bare vent dere, i løpet av 5 dager nå skal det lave ned enda mere enn det har gjort de siste dagene. Jeg får besøk av hjullaster idag for å fjerne mye snø fra tomta mi, måtte det for å få plass til ny snø. Så er det noen som trenger snø er det bare å ringe å bestille, du må betale frakta selv.....
Azeton Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Kan ikke si at jeg skjønner hva trådstarter mener med at det er mye snø og vanskelige kjøreforhold i Trondheim. Jeg merker ingenting til det Firehjulstrekk er tøft!(PS: det snødde noe helt sinnsykt her i går ) jeg vil også ha snø..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå