MortenK Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Disse er det ikke often man ser! Er det få av disse i hele verden eller er det bare få i Norge? Syns den var fin, men de sølvfargede "knappene" bakerst på cab'en ødela litt syns jeg. Ellers vet jeg ikke hvordan den hadde sett ut, uten vingen, men det er bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Kul en sånn har jeg aldri sett som cab.. liker ikke cab no særlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 sikkert fordi den ikke eksisterer som cab er vel bare en spesialbygd en det der eller er det faktisk en bil som det er laget enormt få av.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Står jo 850i convertible custom made for Eric Williams.. Så tror det er spesialbygd ja.. Syntes ikke den var så veldig akkurat jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Har sett bilder av 850 cab før, men denne så mer annerledes ut. Kan hende de andre også er spesialbygd, men da er det vertfall veldig bra utført av de jeg har sett tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Bare jeg som synes det ser ut som en dårlig tilpasset båtkalesje? Kalesjer på båter er ofte custom, og denne er jo custom, så likheten er nok der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 hadde ikke begynnt og grine og jeg kunne fått den liksom,Men var noe som var litt rart med den men finner det ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Her er en bedre utgave. "Litt" mer gjennomført. Tysk kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Ser helt balle ut...spes med vinge på cab da.. Så ut som en camaro eller mustang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå