///FredriK.S Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 "sportline" utgavene til MB. Nesten som M-tech på BMW. Bare at på BMW så blir det fint....
316 Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Pssssh.. Sportline er ikke akkurat stygt. 300 TE Sportline er en drømmebil. Håper jeg finner en som er gammelmannskjørt.
D.C.V Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Jeg vet om en 300CE Farfar kjører den Alt av plast skal vist være fra AMG eller noe
316 Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Jeg vet om en 300CE Farfar kjører den Alt av plast skal vist være fra AMG eller noe Digg... God bakseteplass? I think so.
Captain Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Sportline forsvant vel til fordel for Avantgarde rundt årtusenskiftet om jeg husker korrekt.
Rogeren Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 i 96 eller noe sånt tror jeg, for 210 karosseriet kom vel bare med de nye betegnelsene? gamlingen har i hvert fall en 98 MB (rust)E290 TDT avantgarde.
Captain Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Mulig de har hatt litt forskjellige overganger, stemmer nok som du sier at w210 kom som avantgarde i 96', for w208 gikk de over fra sport til avantgarde fra MY2000. Så sikkert litt varierende.
tommyfo Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Hvis du tenker på det blå "flagget" er vel det merket til mercedes sin sportsavdeling. Husker ikke helt det eksakte navnet på den nå.Eller om det bare er "sportline"...Er iallefall noe sånt. Mulig det er Sportline, men merkelig da det ikke fantes en eneste del på bilen som er relatert til Sportline. Vinge er en ettermontert 2,3 16v vinge. Litt gøy at bimmerser trekker enkelte MB modeller frem som pen
foo Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 men merkelig da det ikke fantes en eneste del på bilen som er relatert til Sportline Nå finnes det da endel BMW`eiere som liker å klistre på ting bakpå sine biler også. Ta et søk på www.finn.no og se alle "BMW SPORT", "BMW M", osv, som er til salgs. Ivrige selgere finnes overalt
Gunnar Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Det var raske svar! Ok, da vet jeg det Teorien min om et eller annet hemmelig symbol for en eller annen sekt var altså feil... Det nærmeste man kommer sektmerker bak på biler i Norge må være dette:
Erik S. Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 den fisken er vel et symbol på jesus i kristendommen
Gunnar Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Stemmer det. http://da.wikipedia.org/wiki/Fisk_(kristendom)
rolfi Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Litt gøy at bimmerser trekker enkelte MB modeller frem som pen Mercedes-Benz har mange fine biler. Eneste som er så synd er den urgamle motorteknologien på 80-talls bilene. Hadde en W126 300SE en stund. Selv om det bare var en ussel 3liter med 188hk så greide den å slurpe ned noe så grasat med bensin, ikke noe jeg var vant til fra 528i'n. Jeg vet at jeg ikke burde, men hadde det kommet en fin og billig W126 420SE så hadde jeg kjøpt den om jeg hadde hatt penger til den der og da. Jeg savner W126, ikke forbruket og ikke feilene, men bilen hadde noe eget som ikke finnes i andre biler. Jeg tror jeg kan kjøpe en hvilken som helst annen gobil, men det blir aldri det samme som en W126. Legger med et bilde av min. (Jeg ville ikke hatt blå igjen.. Og ikke oransje blinklys...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå