Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Har klart å knekke ein av ballastene i fjernlyset mitt, og må derfor kjøpe ny. Har lurt på å kjøpe 50W-ballaster, men må eg då ha andre pærer som er berekna for dette? Eller er det samme type pærer for 35W- og 50W-ballaster?

Takk for alle svar :)

Skrevet

pæra er ikkje lik nei.

å med 50w boks på 35W sier poff til slutt.

spør ein på lomen auto hva skjedde med lykta hass på ein ny opel astra opc 08mod.

pæra eksploderte inni å måtte ha ny lykt.

kan være heldig at det funker . men kan væra uheldig å :)

Skrevet

Hmm...vart nesten litt småskeptisk no...

Har bestilt 50W-ballast, så får satse på det går bra... :)

Nokon som har hatt problem med at sikringar ryker under tenning (pga større startstraum), slik at eg må koble inn ekstra relé? Eller går det bra?

Skrevet

Byttet ballastene på langlyspærene mine fra 35w til 50w uten noe problem.

Er tilført effekt fra dem som avgjør lysstyrken.

Hadde problemet med startstrømmen på e30'en jeg hadde før, men byttet sikringen til nærlysa fra 10A til 15A.

Skrevet

Nokon som har hatt problem med at sikringar ryker under tenning (pga større startstraum), slik at eg må koble inn ekstra relé? Eller går det bra?

Har ikkje problem med 50w xenon på fjernlysa på min e34. Dvs at eg ikkje har relé, eg berre koblet meg inn på dei originale ledningene til fjernlysa

Skrevet
Hadde problemet med startstrømmen på e30'en jeg hadde før, men byttet sikringen til nærlysa fra 10A til 15A.

Ok...var det felles sikring for høgre og venstre der?

Ser det kun er 7,5A sikring på min E36, men der er det separate kursar for høgre og venstre...

Skrevet

Har ikkje problem med 50w xenon på fjernlysa på min e34. Dvs at eg ikkje har relé, eg berre koblet meg inn på dei originale ledningene til fjernlysa

Får håpe det går bra på min også...viss ikkje har eg heldigvis liggande relé :)

Skrevet

Ja det var separate der. Mulig det faktisk også var 7.5A org og at jeg byttet til 10A. Lenge siden, så det er ikke så enkelt og huske :)

Tviler på at du vil få noe problem med akkurat dette på fjernlysene :)

Skrevet
Byttet ballastene på langlyspærene mine fra 35w til 50w uten noe problem.

Er tilført effekt fra dem som avgjør lysstyrken.

Kan det være det som er problemet på min E39 også da? må starte bilen med parlysene på for så å vri over til nærlys, ellers starter de ikke skikkelig, noen som vet om det er forskjellige sikringer fra Halogen til Xenon på E39?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...