Bjørn 320 Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Byttet ballastene på langlyspærene mine fra 35w til 50w uten noe problem. Er tilført effekt fra dem som avgjør lysstyrken. Hadde problemet med startstrømmen på e30'en jeg hadde før, men byttet sikringen til nærlysa fra 10A til 15A. Kan det være det som er problemet på min E39 også da? må starte bilen med parlysene på for så å vri over til nærlys, ellers starter de ikke skikkelig, noen som vet om det er forskjellige sikringer fra Halogen til Xenon på E39? Hmm...nei det er nok ikkje problemet. Det som kan vere er at dynamoen ikkje klarar å få høg nok spenning i det du startar, til at lysa klarer å tenne. Kan sikkert vere andre ting også, men dette er det einaste eg kjem på i farten...
Brightlight Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Er det ikke at det er lavere spenning på kjørelys i forhold til nærlys da? tror det var slik på min Audi A6 jeg hadde før
teerex Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 klikk på bildet i linken her så vil dere se at pæra er merka 50W for bruk med 50W ballast http://www.xenonkungen.com/no/art/xenon ... -4300k.php
Bjørn 320 Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Er det ikke at det er lavere spenning på kjørelys i forhold til nærlys da? tror det var slik på min Audi A6 jeg hadde før Samme spenning. Og kva er forskjellen på kjørelys og nærlys?
Brightlight Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Kjørelys = Lys når du slår på tenningen Nærlys = Lys når du vrir over bryteren på nærlys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå