Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Er det noen her som har erfaring med BilDesign fra Skien? De har i hovedsak deler til BMW og Volvo, hvor de har både motorer og interiør. Se gjerne, www.bildesign.noAlle seriøse svar mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Jeg handlet skinn av de til E34 iT'n. Bare god erfraing av de fra min side saltkjelen .Var også planen og få de til å skaffe interiør til 540'n, de har store kontakter i europa på deler etter det jeg ble fortalt. Men blir ikke noe av det, iom. at jeg har skaffet det her på bimmers .E34iT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Jeg, broder og kompiser har handlet der og god erfaring fra oss også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Disse var skamfete: E34 Sedan 540 95mod. Recaro sport seter m/dørpaneler i gråttskinn. Kr 8 500,- dtarmleene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Kjempegreier Steffan og Glenno.. Da er det med andre ord ingen fare å føre over noen kronasjer til de for forskudd av interiør. Steffan, du vet vel ikke hvor lang avstanden er fra ytter til ytter på stengene fra nakkestøtta og ned i seteryggen? Kommer til å røske vekk nakkestøttene som medfølger komfortsetene til fordel for noen andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Hmmm, de andre som vurderers bør være fete! Nakkestøttene på Comfort er jo bare digg . Men det kan jeg sikkert finne ut av til mandag, reiser straks på nattevakt, og jeg jobber også imorra ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Det ville vært fint om du kunne målt. Det blir å erstatte de med nakkestøttene fra E6x med komfortseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Hva må du betale for de da? Hvordan fungerer alle funksjoene, er de elektriske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Jeg er ikke sikker på pris, men det er mulig å få tak i disse på eBay til en nogen lunde fornuftig pris. Nypris er nok i overkant av et par tusen, så sånn sett blir det jo relativt kostbart om man skal handle nytt.Høydejusteringen er elektrisk, men justering av selve puten er manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Høres digg ut, har du prøvd de? Ser ut som man sove i de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Det er fantastiske nakkestøtter, men jeg synes modellene før 09/2007 er bedre å bruke (mykere pute). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 jeg handlet mitt e39 m5 interiør hos bildesign og har bare positive erfaringer med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Passer de skal jeg også ha slike hvordan er nye nyeste da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Passer de skal jeg også ha slike hvordan er nye nyeste da? Sånn ser de nyeste nakkestøttene ut. Disse kom som nevnt tidligere i 09/2007 med komfortseter. Disse skal være vesentlig bedre til å forebygge nakkeskader ved en kollisjon enn tidligere utgaver, da de har en eller annen form for utløsermekanisme. BMW fikk slakt på noen kollisjonstester, og utbedret alle nakkestøttene på E83 X3, E70 X5, E6x 5- og 6-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 De ser ikke like gode ut, men må vel tenke litt på sikkerheten også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå