Gå til innhold

Erfaringer med BilDesign AS?

Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg handlet skinn av de til E34 iT'n. Bare god erfraing av de fra min side saltkjelen  :) .

Var også planen og få de til å skaffe interiør til 540'n, de har store kontakter i europa på deler etter det jeg ble fortalt. Men blir ikke noe av det, iom. at jeg har skaffet det her på bimmers :) .

E34iT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegreier Steffan og Glenno.. Da er det med andre ord ingen fare å føre over noen kronasjer til de for forskudd av interiør. Steffan, du vet vel ikke hvor lang avstanden er fra ytter til ytter på stengene fra nakkestøtta og ned i seteryggen? Kommer til å røske vekk nakkestøttene som medfølger komfortsetene til fordel for noen andre.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på pris, men det er mulig å få tak i disse på eBay til en nogen lunde fornuftig pris. Nypris er nok i overkant av et par tusen, så sånn sett blir det jo relativt kostbart om man skal handle nytt.

Høydejusteringen er elektrisk, men justering av selve puten er manuell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer de skal jeg også ha slike ;-) hvordan er nye nyeste da?

Sånn ser de nyeste nakkestøttene ut. Disse kom som nevnt tidligere i 09/2007 med komfortseter. Disse skal være vesentlig bedre til å forebygge nakkeskader ved en kollisjon enn tidligere utgaver, da de har en eller annen form for utløsermekanisme. BMW fikk slakt på noen kollisjonstester, og utbedret alle nakkestøttene på E83 X3, E70 X5, E6x 5- og 6-serie.

r3u28ymnppvvi8wpwppf.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...