Gå til innhold

Stig's BMW E30 316 til 327 med M3 EVO skjermer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vites det noe mer om folien da anundsen? sugen på og se. må vell ut der og rydde ut fiskeutstyret mitt og noen topper også i løpet av uka. eksosen til m5'n står vell der og slenger også enda.

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Vites det noe mer om folien da anundsen? sugen på og se. må vell ut der og rydde ut fiskeutstyret mitt og noen topper også i løpet av uka. eksosen til m5'n står vell der og slenger også enda.

Har begynt å tenke tanken på å lakke den selv med lastebil lakk. For å spare tid og penger. Finishen på bilen er uansett ikke noe SEMA materiale så.

Skrevet

Dere henger i bra ser jeg :) Dette blir nok en meget bra og morsom lekebil! Det er ofte slik at de beste bilene er de som er minst tiltalende for ungdommer (316 forgasser). Omkoblinga til bensinpumpe og innsprut gikk greit for dere? :)

Skrevet
Dere henger i bra ser jeg :) Dette blir nok en meget bra og morsom lekebil! Det er ofte slik at de beste bilene er de som er minst tiltalende for ungdommer (316 forgasser). Omkoblinga til bensinpumpe og innsprut gikk greit for dere? :)

Hadde en hel delebil og plukke av så det gikk egentlig veldig greit å få ting over.

• 2 months later...
Skrevet

Det har jo skjedd litt her også i det siste. Jeg fikk lakka bilen rett før helga. Gjorde det selv med Biltema sprøyte så resultatet der etter men mer enn bra nok for det jeg skal bruke bilen til! :)

IMG_5443.JPG

IMG_5445.JPG

IMG_5446.JPG

IMG_5447.JPG

IMG_5448.JPG

IMG_5449.JPG

Skrevet

Tøffe bilder ja, men må ikke redusere oppløsningen så ekstremt!

Når er planen å la den kjenne på litt asfalt da? ;)

Skrevet
Det har jo skjedd litt her også i det siste. Jeg fikk lakka bilen rett før helga. Gjorde det selv med Biltema sprøyte så resultatet der etter men mer enn bra nok for det jeg skal bruke bilen til! :)

IMG_5443.JPG

IMG_5445.JPG

IMG_5446.JPG

IMG_5447.JPG

IMG_5448.JPG

IMG_5449.JPG

Knall stilig med rød grill! originalt:D

Skrevet

Ja dette må eg si var en tøff 316 :D Stå på gutter, stilig arbeid dere gjør her!

Men det må vell til med en overladning på sikt ? :P

Skrevet
Ja dette må eg si var en tøff 316 :D Stå på gutter, stilig arbeid dere gjør her!

Men det må vell til med en overladning på sikt ? :P

God 316! :D Blir nok ikke noe overladning i år. Lære meg banekjøring og denging.. Så får jeg yppe meg på mer gamp når jeg har kontroll. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...