Glenno Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 jeg lot deg vinne..samt jeg kom ganske så sent så...hmm...jeg kjørte best uansett:) Ha ha er det eldreomsorg du bedriver altså fint det finnes slike i dette samfunnet også
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Noen flere som skal kjøre fra Sandvika/området rundt Sandvika på søndag så er det bare å slå følge.
Glenno Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Passerer vel Sandvika 2 biler ca kl 0800 tenker jeg, men som sagt tidligere i tråden er det fordi skal være der litt tidliger får gjøre klar banen.
wicky124 Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Er det forresten greit om jeg dukker opp rundt 11?liker å sove:p og noe vits i å ta med seg to ekstra felger med dårlige vinterdekk til å skru på bak`?eller er det minimalt med slitasje på dekkene ved sladding på snø?
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Er det forresten greit om jeg dukker opp rundt 11?liker å sove:pog noe vits i å ta med seg to ekstra felger med dårlige vinterdekk til å skru på bak`?eller er det minimalt med slitasje på dekkene ved sladding på snø? Det lurer egentlig jeg også litt på...
wicky124 Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 vinterdekk koster tross alt noen kroner og vil ikke slite dem heeeelt ut heller..
S.Arnesen Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 vinterdekk koster tross alt noen kroner og vil ikke slite dem heeeelt ut heller.. Har vært på tre treff på ringbanen og kjørt i vinter, dekkene mine er strøkne enda, så tror ikke du trenger å bekymre deg for å slite dem ut etter en dag der...
[space] Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Uten å si noe sikkert, vil jeg ikke tro det sliter nevneverdig på dekkene. Selv kjører jeg piggfritt da, så da er det jo 0 slitasje. Om en spoler så piggene spruter er det kanskje værre
wicky124 Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 jeg har også piggfritt...men da er det i boks...trenger ikke ta med ekstra dekk:p
Glenno Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 du får gratis kjøring hele dagen om du stiller opp og måker. vi er der fra 0930(egentlig 09, men vi er som regel litt seine, jeg kommer fra hyttetur på trysil så er nok ikke i rute kjenner jeg meg selv rett) men er du der 0940 er vi nok der alle mann:) du kan ta kontakt med meg på 92209296 så kan vi avtale nærmere. jeg drar opp på torsdag for å sjekke forholda. eller om jeg tar det på tur oppover til trysil på fredag. for da ser jeg om det må måkes,men regner med det må til.. for polti som bruker det til dagli har ikke behov for stor plass, så de måker ikke mye parkeringsplass tar kontakt på tlf jeg vettu;) så stiller jeg opp om det er behov. A.Teserud beklager mase men kan du ringe Kim?
Glenno Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 jeg har også piggfritt...men da er det i boks...trenger ikke ta med ekstra dekk:p Da stiller vi likt søn wicky, bortsett fra at du sannsynlig blir stående på samme flekken med høt turtall spinne og blir bunn på tid, he he , Kan ikke tenke meg hvorfor du skulle slitte ekstremt med dekk egentlig på vinteren? Mindre motstand i flattene på vinterstid så sjønner ikke hvorfor enn eventuelt skal slitte mere dekk vinterstid?
wicky124 Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 hmmm....stod vel SJENDELT fast sist vi var der oppe og kjørte?menmen..vi får se hvem som blir sittende fast:p
S.Arnesen Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Fælt så rivaliserende stemning det var her da Blir du å se på banen også denne gangen altså Glenno?
Glenno Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Fælt så rivaliserende stemning det var her da Blir du å se på banen også denne gangen altså Glenno? He he jeg og Wicky har alltid vært slik ovenfor hverandre men vi har alltid en god hand shake så ikke så ille som det kan virke egentlig . Hmm, jeg er noe usikker på om blir kjøring, fordi har noen skikkelige slitte traversforinger (bytte til uka etc..). Ellers må noen prøve gjort litt jobb for folket der oppe også . Men skal nok høre touringen bromme litt iallfall, he he .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå