EirikL Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 ACS lager de feteste felgene, men den rareste stylinga. Synes de var bedre før. Fronten som ALLSTAR her på forumet hadde på sin Schnitzer var dritfet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 ACS lager de feteste felgene, men den rareste stylinga. Synes de var bedre før. Fronten som ALLSTAR her på forumet hadde på sin Schnitzer var dritfet... Jeg er så absolutt enig med deg. ACS har tapt seg skikkelig de senere årene. I tillegg har de en enorm fantasipris på delene sine.. Jeg personlig er heller ikke noe glad i Riegerfronten du nevner på slutten, men det får være hver sin smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Rieger? Mente bestemt det var en original ACS front...jeg må ringe han og spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå