kevine30 Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 første bil min, men solgt nå. noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Fin topic Den der er vel noe av det bedre Automote har "bygget". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 316? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Hva er det med automote og alltid ødelegge hjulbuene bak? Synes jeg ser alle bilene di har bygget er hjulbuene ødelagt på. Greit nok å valse, men går vel an å begrense seg litt?? Men ellers var det en pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Pen bil, men de tåkelysa ser ut som de har vært i krigen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Hva er det med automote og alltid ødelegge hjulbuene bak? Synes jeg ser alle bilene di har bygget er hjulbuene ødelagt på. Greit nok å valse, men går vel an å begrense seg litt??Men ellers var det en pen bil Er jo langt ifra ødelagt av valsing denne.. Ser jo ikke buene ordentlig på bildet en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Pen bil, men de tåkelysa ser ut som de har vært i krigen tåkelysa var øddelagt;P desverre 316 ja xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Fin bil Syntes valsingen såg bra ut jeg, mye bedre enn sånn halvveis-valsing som jeg har, hvor bare litt av kanten på hjulbuen er valset ut.. Eneste var det bildet rett bakfra. Det såg litt rart ut med fangeren som skrår så mye inn, sammen med relativt mye negativ camber.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Dette må da vel vere sett nr 3 av Schmidt PC line felgene som er i Norge?? Det ble sakt en gang at det kun var 3 slike sett i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Dette må da vel vere sett nr 3 av Schmidt PC line felgene som er i Norge??Det ble sakt en gang at det kun var 3 slike sett i Norge. Det er 4 sett i Norge, 2 sett befinner seg på Vestlandet. 1 sett på Karmøy og 1 sett i garasjen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Du som solgte til Ola eller kjøpte du av han ? Tøff denne Litt kjip motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Dette må da vel vere sett nr 3 av Schmidt PC line felgene som er i Norge??Det ble sakt en gang at det kun var 3 slike sett i Norge. Det er 4 sett i Norge, 2 sett befinner seg på Vestlandet. 1 sett på Karmøy og 1 sett i garasjen min Stemmer, de som er på Karmøy hadde kompissen min før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Du som solgte til Ola eller kjøpte du av han ? Tøff denne Litt kjip motor han kjøpte den av ola. tøff bil men trist maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Du som solgte til Ola eller kjøpte du av han ? Tøff denne Litt kjip motor han kjøpte den av ola. tøff bil men trist maskin kjip motor ja:P men funka nå som første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå