Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Melde på?

Bare å komme det!?

Roa deg!

Er vanlig praksis på de treffa jeg har vært på å måtte melde seg på, derfor jeg lurte.

BMWCCN sine treff har aldri hatt påmelding.. Der kan alle som vil komme.. Er du ikke medlem av BMWCCN må du la bilen stå på utsiden av porten, men du kan selv gå inn gratis. Vil du melde deg inn så kan du gjøre det på treffet..

Det eneste som du må melde deg på er felles middagen på hotellet på lørdags kveld. Du trenger ikke bo ved hotellet for å melde deg på.

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=497604

Er du mest opptatt av å se en middels senket traktor lage blårøyk så møter du heller på Volvo treffet..

Hehe 8)

Er medlem, har bare aldri vært på et treff med klubben før, men alt anna av treff jeg har vært på har hatt bindende påmelding.

Var da voldsomt så negative til volvo'er da :wink:

Skrevet
kor mange er det ca som kommer til og bo på det hotellet egentlig?

Vel, det drar seg til dess nærmere du kommer Rudskogen..

Vil vel tippe de fleste som skal bo noen plass prøver å få til å bo på det hotellet.. Hotellet i Elverum under vålertreffet var feks smekkfullt

Skrevet

Ja, FOR e30 er jo et høyteknologisk romskip da eller :lol: heller volvo enn e30 for å si det sånn :)

"Having won more road races than any other model in history, the E30 M3 is considered by many to be the world's most successful road-race car. M3s entered by BMW and privateer racing outfits did dominate the competition for the years it was in production. Its wins include the Deutsche Tourenwagen Meisterschaft, European Touring Car Championship and even the one-off World Touring Car Championship title in 1987. The E30 M3 is also a multiple winner of Guia Race, 24 Hours Nürburgring and Spa 24 Hours."

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M3#E30_M3

Det er god grunn til at E30 er så populær bil i BMW-kretser!

Skrevet

Noen svar :wink:

-Hovedklubben arrangerer ikke treff på ACR.

Avdeling nordland bruker å stå for arrangement på ACR.

-Det er ikke forhåndspåmelding til treffet,møt opp ved innsjekk.

Ved sen ankomst kan det være fullt.Tidligere år har det vært rundt ca 220-250 biler innom(lørdag)Søndag er noe mindre besøkt.

Masse snadder for en BMW entusiast.

-Hotellet har rundt 120-150 overnattende gjester som deltar på middag lørdag kveld.

ALLE med BMW som lidenskap så det blir litt bilprat utover i de små timer :wink:

Skrevet

Jaggu bra det er flere enn med som virkelig gleder seg :D Gidder IKKE være for sent ute når det virkelig begynner å nærme seg :lol:

Godt å se du skal "være med" selv om du bor i sarpsborg.. Du har ikke tilfeldigvis en oppkjørsel som er trygg å parkere i?

Noen flere her? Noen som allerede har bestilt øl i baren kanskje?

Skrevet
Jaggu bra det er flere enn med som virkelig gleder seg :D Gidder IKKE være for sent ute når det virkelig begynner å nærme seg :lol:

Godt å se du skal "være med" selv om du bor i sarpsborg.. Du har ikke tilfeldigvis en oppkjørsel som er trygg å parkere i?

Noen flere her? Noen som allerede har bestilt øl i baren kanskje?

Skulle vel ikke by på noen problemer å finne en plass der det går ann å stå i fred over nattan :D

Skrevet

neida;) Ser jo at parkeringsplassen utenfor hotellet er temmlig stor.. Så jeg regner jo med at det kommer til å stå MYE fete bmwer der for å si det slik..

Skrevet

Håper på å komme jeg også.. Ser litt mørkt ut for Nürburgring dette året, så da får det bli dette treffet. (Juli). Hvor er det dere har bestillt hotellrom? Mye kostet dette?

Skrevet
neida;) Ser jo at parkeringsplassen utenfor hotellet er temmlig stor.. Så jeg regner jo med at det kommer til å stå MYE fete bmwer der for å si det slik..

Skal nok ikke se bort ifra det se :) parkerings plassen er vel kamera overvåket også tror jeg, da de har vært plaget av innbrud i bilene for en stund tilbake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...