Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir morro.. Satser på jeg rekker alt jeg skal gjøre med bilen til det treffet.

Hva er det du skal oppgradere?

Planen er å fjerne vanos, nye kammer, større dyser og ny mapping.

Også må jeg få kjøpt noen banefelger.

For se hvor mye jeg rekker.

Hvorfor fjerne vanos om den fungerer i dag?

Tror du taper mer i mellomregister enn du henter på toppen ved å fjerne den. Selv med sintere kammer.

Fordi jeg skal ha mere turtall og høyere toppeffekt..

Om jeg taper noe i mellomregisteret vil vises. Om jeg gjør så gjør ikke det noe.

Hvis pengene strekker til blir det et nytt og bedre grenerør også.

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Takk for svar :) Har mopedhjelmer og sånt, så da tar jeg med et par sånne bare :) Sikkert ikke mest behagelig å kjøre med, men hva gjør man vel ikke for noen runder på banen! :roll:

Jeg kjøpte en slik hjelp hos pedersens-racing(http://www.pedersens-racing.no/) for et par år siden:

t75umkin5b2cgmz58r1q.jpg

Den koster 495 kr.

Den moped hjelmen er god nok ja..

Skrevet
Halvhjem er definitivt best å ha på seg, men har man ikke airbag kan man vurdere helhjelm.

Det som kan være smart om man skal kjøpe hjelm er å prøve den på inne i bilen før man handler. Jeg gjorde ikke det, noe som resulterte at jeg oppe på acr en lørdags ettermiddag fant ut at taket på bilen plutselig var for lavt for hode+hjelm.

Skrevet

Når jeg hadde E36 Coupe med takluke gikk jeg i taket med hjelmen hvis jeg satt slik jeg hadde lyst. Måtte legge setet litt bakover da.

På E30en går det akkurat greit.

Har du bil uten takluke pleier det ikke være noe problem hvis man ikke er veldig høy da selvfølgelig.

Skrevet
En helhjelm kan dog brukes til andre ting - f.eks gocart og sånne tullball som nordmenn er så glad i, sånne planker på snø.

Eh. Snakker du om snowboard og ski? Bruker ikke en bil/MC-helhjelm til det.. ;) Men på den annen side så godkjennes helt sikkert en alpin-hjelm til banekjøringen.

Skrevet
Eh. Snakker du om snowboard og ski? Bruker ikke en bil/MC-helhjelm til det.. ;)

Kjenner folk som gjør det jeg. :wink:

Det meste godkjennes vel på banekjøring, sett folk kjøre rundt med det rareste på hodet. I en moderne bil kan det vel forøvrig strengt tatt diskuteres om det er noe vits med hjelm i det hele tatt.. er jo laget for å krasje uten liksom.

Skrevet

Tror du taper mer i mellomregister enn du henter på toppen ved å fjerne den. Selv med sintere kammer.

Om jeg taper noe i mellomregisteret vil vises. Om jeg gjør så gjør ikke det noe.

skjønner ikke hvorfor du skal fikse så mye, du har jo droppet 2 av 2 treff der vi skulle tatt følge :-P så jeg fotjener en "sittepåtur" for meg eller fruen ;-) (eller begge, selv om jeg blir fort dårlig :-P)

Skrevet

skjønner ikke hvorfor du skal fikse så mye, du har jo droppet 2 av 2 treff der vi skulle tatt følge :-P så jeg fotjener en "sittepåtur" for meg eller fruen ;-) (eller begge, selv om jeg blir fort dårlig :-P)

Godt poeng, men er ikke mye morro å sitter på når redskapen ikke virker :)

Skrevet
Hmmm...har bursdag 6 juni...tenke tenke...har sååå lyst å kjøre på Rudskogen.. får se an.. Våler er uansett " bankers" :)

perfekt dag å feire bursdagen på :)

Skrevet
Hmmm...har bursdag 6 juni...tenke tenke...har sååå lyst å kjøre på Rudskogen.. får se an.. Våler er uansett " bankers" :)

Da blir det allsang på skogen! :P

Skrevet

Da blir det allsang på skogen! :P

skjønne dere er :D lurer på om ikke det er sjans for at jeg får den fineste bursdagen på Rudskogen ja...får sjao :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...