Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vis du søker på "kan slettes" så får du ca 650 treff.. Virker som bimmers er mere opptatt av å ha flest mulig poster enn å ha orden på forumet..

Noen av salgstrådene er 4-5 år gammle..

Syns bimmers er norges beste forum uannsett :D ikke vits og søke etter disse trådene viss det iriterer deg så 8)

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette viser til mye aktivitet ja! Gratulerer så masse til bimmers.no og ikke minst Gunnar/admins for all den tid som blir brukt her inne :happybday: Det beste forum som er på nett!

Skrevet
Vis du søker på "kan slettes" så får du ca 650 treff.. Virker som bimmers er mere opptatt av å ha flest mulig poster enn å ha orden på forumet..

Noen av salgstrådene er 3-4år gammle..

Virker også som at du ikke har helt snøring.... "kan slettes" kan brukes i flere sammenheng.

"kan slettes" søkes ikke sammenhengende så alle tråder som har med service, koder, og andre feilmeldinger der folk spørr om de KAN SLETTES. så vil de komme opp i søket. Så du er mer opptatt av å slenge drit enn å forstå søkemotoren.

Nok offtopic...

Gratulere igjen Bimmers, og det som også er artig å se er at de siste 200 dagene som bimmers har gått på ny server så har også trafikken økt. Så her er det plass til mer liv og røre :)8)

Skrevet

Syns bimmers er norges beste forum uannsett :D ikke vits og søke etter disse trådene viss det iriterer deg så 8)

Hvem har sakt at det iritere meg?

Skrevet

Noen av salgstrådene er 3-4år gammle..

Virker også som at du ikke har helt snøring.... "kan slettes" kan brukes i flere sammenheng.

"kan slettes" søkes ikke sammenhengende så alle tråder som har med service, koder, og andre feilmeldinger der folk spørr om de KAN SLETTES. så vil de komme opp i søket. Så du er mer opptatt av å slenge drit enn å forstå søkemotoren.

Nok offtopic...

Gratulere igjen Bimmers, og det som også er artig å se er at de siste 200 dagene som bimmers har gått på ny server så har også trafikken økt. Så her er det plass til mer liv og røre :)8)

Klarte vertfall hisse på meg et par stykker ganske raskt.. :devil:

Skrevet

fordi noe kan slettes, betyr ikke at de vil gjøre det... kan stå masse informativt i de trådene!! feks hva et sett felger har gått for, hva som var galt med opphenget på en annen bil... fordi om trådstarter bytter ut tittel med kan slettes, betyr ikke at moderator finner det riktig å fjerne tråden!!

Skrevet

Ikke hisse opp, bare påpeke at det er din inkompetens som er problemet og ikke hvordan forumet styres :)

Skrevet

Ikke hisse opp, bare påpeke at det er din inkompetens som er problemet og ikke hvordan forumet styres :)

Såså.. Hvis det er personlig drittslening du er ute etter så kan vi godt starte med det, men det vil sansyneligvis ikke bra for denne posten.

Skjønner at det er et sårt punkt for mange at noen tørr kritisere Bimmers, men dette er noe dere må regne med.

For all del, det er mye aktivitet på Bimmers, det er det jo ingen tvil om, men det er mang poster som burde slettes etter noen mnd eller år.

Skrevet

fordi noe kan slettes, betyr ikke at de vil gjøre det... kan stå masse informativt i de trådene!! feks hva et sett felger har gått for, hva som var galt med opphenget på en annen bil... fordi om trådstarter bytter ut tittel med kan slettes, betyr ikke at moderator finner det riktig å fjerne tråden!!

Hva skal du med salgstråder der del/bil er solgt for 2-3 år siden? Det kan da umulig stå noe infomativt der vel?

Skrevet

Hva skal du med salgstråder der del/bil er solgt for 2-3 år siden? Det kan da umulig stå noe infomativt der vel?

Du kan umulig helt ha skjønt hvordan forumet fungerer. De salgstrådene du refererer til finner du kun ved å søke og/eller bla i forumet... de ligger langt ned i hierarkiet/databasen. Det er klart at de godt kan slettes (bl.a av performance årsaker), men for alle praktiske formål spiller det ingen rolle for brukerne av forumet om trådene stadig er teknisk aktive.

Hvis du er veldig fokusert på disse trådene og virkelig mener at de bør slettes er du velkommen til å sende oss en mail eller PM. Det ville nok virke mer sympatisk enn det du nå oppnår... å være en slags partykiller i en tråd der folk er glade på forumets vegne. Takk skal du ha... :roll:

Skrevet

Såså.. Hvis det er personlig drittslening du er ute etter så kan vi godt starte med det, men det vil sansyneligvis ikke bra for denne posten.

Skjønner at det er et sårt punkt for mange at noen tørr kritisere Bimmers, men dette er noe dere må regne med.

For all del, det er mye aktivitet på Bimmers, det er det jo ingen tvil om, men det er mang poster som burde slettes etter noen mnd eller år.

Et poeng med å ha et forum er at man skal kunne søke opp i tråder, og fjerne alle tråder som hadde inneholdt "kan slettes" hadde nok tatt med seg alt formye. Og som andre har nevnt så finnes det informasjon også i salgstråder (f.eks innpress til diverse biler). Kanskje det ikke er en tråd omhandlet innpress, men den er med på å gi treff som kan gi den informasjonen bruker er på jakt etter.

Er ikke drittslenging jeg er ute etter, men virker for meg at du ikke har skjønt poenget med forum?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...