///Mysild Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Syns den teaseren er lite givendes og litt kjedelig.Ingenting som tilsier at denne er kompressormatet. Alt ser normalt ut, og kjøringen antyder ikke tilnærmet 700hk. Kunne vært en vanlig M3 for alt jeg vet.. Ta deg en tur innom prosjekttråden vår og se hva som er gjort med motor, bremspapirer og litt av planene vi har for bilen.... At dette skal bli en artig showbil for de som måtte møte opp på sommerens kommende Gatebil-festivaler burde det vel ikke være noe tvil om.... Keep up the positive energy nå snakket han om filmen da... og jeg er helt enig med han... hva som er planer og hva som er under panseret får man INGEN inntrykk av i filmen så som teaser, var den nok som ei gammal kjerring som danser poledance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Syns den teaseren er lite givendes og litt kjedelig.Ingenting som tilsier at denne er kompressormatet. Alt ser normalt ut, og kjøringen antyder ikke tilnærmet 700hk. Kunne vært en vanlig M3 for alt jeg vet.. Ta deg en tur innom prosjekttråden vår og se hva som er gjort med motor, bremspapirer og litt av planene vi har for bilen.... At dette skal bli en artig showbil for de som måtte møte opp på sommerens kommende Gatebil-festivaler burde det vel ikke være noe tvil om.... Keep up the positive energy nå snakket han om filmen da... og jeg er helt enig med han... hva som er planer og hva som er under panseret får man INGEN inntrykk av i filmen så som teaser, var den nok som ei gammal kjerring som danser poledance Som Mysild her sa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Fin bil .. slapp teaser. Blei ikkje veldig "teaset". Men at denne Er rå, og kjem til å bli råere, er det ingen tvil om ! Gleder meg til å se sluttresultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Syns den teaseren er lite givendes og litt kjedelig.Ingenting som tilsier at denne er kompressormatet. Alt ser normalt ut, og kjøringen antyder ikke tilnærmet 700hk. Kunne vært en vanlig M3 for alt jeg vet.. Ta deg en tur innom prosjekttråden vår og se hva som er gjort med motor, bremspapirer og litt av planene vi har for bilen.... At dette skal bli en artig showbil for de som måtte møte opp på sommerens kommende Gatebil-festivaler burde det vel ikke være noe tvil om.... Keep up the positive energy nå snakket han om filmen da... og jeg er helt enig med han... hva som er planer og hva som er under panseret får man INGEN inntrykk av i filmen så som teaser, var den nok som ei gammal kjerring som danser poledance Heheh Enig der, var ikke noen teaser du ble veldig giret av... Men rå bil uansett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Skulle hatt litt burning i teasern.. Det er rått (H) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Som Mysild her sa.. vi æ gansk lik, du å æ, ja sånn i "kroppen" altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Ska vi sloss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Ska vi sloss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå