OWP Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Hei folkens, noen som har erfaring med chip-tuning av 320d 2008 mod, motoren har 177hk, import fra Tyskland der de ikke er strupet ned til 163hk som i Norge. ytelse? får jeg gode 210 med ny softwera? eventuelt om det er noen som har en fil så kan jeg selv flashe styreenheten med obd2 interdace.
Saltkjelen Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Hei folkens,noen som har erfaring med chip-tuning av 320d 2008 mod, motoren har 177hk, import fra Tyskland der de ikke er strupet ned til 163hk som i Norge. Bare til orientering. Originalt er bilene strupet ned til 163hk i Norge, men dersom man ønsker det kan man ved bestilling av bil betale ekstra og få 177hk versjonen. ytelse? får jeg gode 210 med ny softwera? eventuelt om det er noen som har en fil så kan jeg selv flashe styreenheten med obd2 interdace. Har desverre ingen erfaringer med chip av min 177hk, men Hartge går jo for å være gromt og ha seriøse tall. Denne chipen er utviklet og konstruert over lenger tid, det er altså snakk om skikkelig kvalitetstuning. Jeg kommer definitivt til å gå for Hartge den dagen jeg skal gjøre noe med motoren min.
OWP Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 sjekket litt på bmw.no der kan man velge 177hk under, /" bygg din bil," så kommer ikke 177hk opp som noe alternativ på 320d. 177hk er standard på 320d i de fleste land i Europa - Norge og Belgia. Men Hartge har jeg også hørt mye bra om , noen som vet om det finnes noen forhandlere her i norge på Hartge?
Jay-O Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 ACS sin tar over nybilgarantien og... vet ikke om Hartge gjør det, men med ACS så er det slik at hvis noe elektrisk skulle feile etter bytting / montering av deres kitt, så fikser de det. Jeg har bestilt ACS sin 210HK til min 320D (solgt til meg som 318d, men jeg fikk tak i software og ledning) og jeg venter i spenning!
Thanem Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 ACS sin tar over nybilgarantien og... vet ikke om Hartge gjør det, men med ACS så er det slik at hvis noe elektrisk skulle feile etter bytting / montering av deres kitt, så fikser de det. Jeg har bestilt ACS sin 210HK til min 320D (solgt til meg som 318d, men jeg fikk tak i software og ledning) og jeg venter i spenning! Hvor kan jeg finne informasjon rundt endringen av 318d til 320d som du nevner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå