semmern Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Skal alle E39 ha lys som varsler om at en pære har gått, at man ikke har på setebelte osv? Min har nemlig ikke det.. merket det da en nærlyspære gikk her om dagen. Trodde jeg skulle få varsel om det inne i bilen, men det fikk jeg visst ikke.. Bilen min har ikke kjørecomputer, kun utetemp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Nei, ikke alle E39 har check-control. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
semmern Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Det vil si..det kan se ut som om bilen min har varsellys for setebelte og slikt, nederst til høyre på instrumentpanelet. Det lyser ihvertfall i blant annet setebelte-lys der når jeg starter bilen, men ser aldri noe til det ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Vi har varsling om lyspærer og dører, men ikke for setebelte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Noen her som har setebeltevarsler på E39'ene sine? Jeg ser at symbolet kommer på når jeg starter bilen, men forsvinner raskt...litt merklig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Noen her som har setebeltevarsler på E39'ene sine? Jeg ser at symbolet kommer på når jeg starter bilen, men forsvinner raskt...litt merklig Slik er det på min også! Varsler om lys og spylervæske og sånt blir markert i den lille bilen som også viser åpne dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Jeg får varsling av det meste med tekst i instument panelet. Men setebetlevarsling har jeg ikke, litt rart egentlig synes nå jeg..!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Bare bra det ikke er setebeltevarsling etc. F.eks. den irriterende "dong" lyden som amerikanske biler har når døren er åpen. Jøss, er døren åpen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå