Gå til innhold

en liten sladd på bmwccn:)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du holder til i Elverum ja..

Har du hatt denne bilen i noen år?

For en god tid tilbake satt jeg med noen kamerater på basthjørnet og spiste mat. Da kom den en svart E30 som spant bortover langstrekka forbi der bast holder til nå.

Kan si jeg fikk maten i halsen!:D Regna ikke med at det skulle være såpass med pulver i bilen! Sånne ting eeeeer så morsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på kjøringen din på våler... Sinnsykt bra kjørt, virket jo som du hadde stålkontroll!! Og syntes det er bra de åpner for drifting og alternativ sporvalg på bmwccn også.. Er jo mange som liker å se på dette og kjøre det også!! Bmw og bmwccn medlemmer er de jo uansett..

Håper det blir mer av dette og utstilingsbiten.. Og seff at rundetider og familie kjøringen forblir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke sett deg live, men ser video`n Meget bra kjøring, skulle gjerne tenkt å klart slikt selv, så slik er det.

Men, du skal ikke drite i og drite ut Bmwccn fordi du fikk 6 svarte flagg. Det er et regelverk å følge og DT burde du selv skjønne og ikke skryte av det på et forum. Det stemmer som fliid sier også at de flagge forteller deg noe meget viktig. Hvis du ikke skjønner det selv, så foreslår jeg at du utestenges fra treff, FORDI du IKKE følger våre regler og våre opplæringer samt rettningslinjer, som du blir informert om på førerkurset. Driter du i dette rett og slett, så får du finne deg i å bli satt på plass en dag.

Igjen sier jeg slik at du forstår mitt innlegg, meget heftig og flott kjøring/kontroll

Følg reglene, så blir det morro i fremtiden også.

:shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg enig i at det er slik kjøring som drar publikum. rundetid blir veldig fort veldig kjedelig. (for dem som ser på, vel og merke)

Word..

Rundetider er artig for de som kjører, litt drifting og show er artig for publikum.

Rå kjøring btw....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...