///FredriK.S Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Morro kjøring da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen e30 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 ja jo.. men den filmen er jo fra driftingen.. den er jo får sånn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen e30 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 ja det er jeg faktisk enig med deg i.. kjører jo ikke sånn under vanlig banekjøring liksom... drifting er jo mest for publikum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 må si meg enig i at det er slik kjøring som drar publikum. rundetid blir veldig fort veldig kjedelig. (for dem som ser på, vel og merke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen e30 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 enig med du er vel kanskje derfor det ikke er så mye publikum på bmwccn oxo... er ikke så veldi mange flere en de som kjører og stiller ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Såg kjøringen din og bilen på Våler. Virket veldig frisk den bilen din må jeg si, og bra drifting Fikk du problemmer med en oljelekasje eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen e30 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 takk for det neida.. men røk 2 vipparmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Du holder til i Elverum ja.. Har du hatt denne bilen i noen år? For en god tid tilbake satt jeg med noen kamerater på basthjørnet og spiste mat. Da kom den en svart E30 som spant bortover langstrekka forbi der bast holder til nå. Kan si jeg fikk maten i halsen! Regna ikke med at det skulle være såpass med pulver i bilen! Sånne ting eeeeer så morsomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Sikkert jeg som er j***** treig nå men, er det en ny sving? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Så på kjøringen din på våler... Sinnsykt bra kjørt, virket jo som du hadde stålkontroll!! Og syntes det er bra de åpner for drifting og alternativ sporvalg på bmwccn også.. Er jo mange som liker å se på dette og kjøre det også!! Bmw og bmwccn medlemmer er de jo uansett.. Håper det blir mer av dette og utstilingsbiten.. Og seff at rundetider og familie kjøringen forblir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Var jo du som sto for hele showet på Våler. Syk kjøring og sinnsyk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 fikk ikke sett deg live, men ser video`n Meget bra kjøring, skulle gjerne tenkt å klart slikt selv, så slik er det. Men, du skal ikke drite i og drite ut Bmwccn fordi du fikk 6 svarte flagg. Det er et regelverk å følge og DT burde du selv skjønne og ikke skryte av det på et forum. Det stemmer som fliid sier også at de flagge forteller deg noe meget viktig. Hvis du ikke skjønner det selv, så foreslår jeg at du utestenges fra treff, FORDI du IKKE følger våre regler og våre opplæringer samt rettningslinjer, som du blir informert om på førerkurset. Driter du i dette rett og slett, så får du finne deg i å bli satt på plass en dag. Igjen sier jeg slik at du forstår mitt innlegg, meget heftig og flott kjøring/kontroll Følg reglene, så blir det morro i fremtiden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 må si meg enig i at det er slik kjøring som drar publikum. rundetid blir veldig fort veldig kjedelig. (for dem som ser på, vel og merke) Word.. Rundetider er artig for de som kjører, litt drifting og show er artig for publikum. Rå kjøring btw.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen e30 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 hehe ja.. eller har byttet karesori i sommer.. men hadde samme motoren i en annen en ja.. hat den 3 år tror jg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen e30 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 neida.. men er den biten som går over rett før den s svingen der du kjører ut på banen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå