jon///M Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 ok. er 35% jeg har tenkt på men var usikker på om dette ble litt lyst. var derfor jeg ville ha noen bilder med sånn toning. men det så jo veldig bra ut så det blir nok jeg går for det. skal ha samme % rundt om da jeg ikke liker at det skal se så veldig mørkt ut bak, kjører jo ikke varebil heller. takke for hjelpen og meninger, er fult klar over at tonede ruter ikke er lov men akkurat det bryr jeg meg ikke om, skal også invistere i skikkelig hammer for og knuse ruter med hvist uhellet skulle være ute,(så at mythtesters testet og knuse bilruter under vann, ble skremt over hvor vanskelig dette var så jeg anbefaler alle til og invistere i en skikkelig hammer beregnet på dette!) larserso, du spurte hva noe sånt koster. jeg må ivertfall ut med 5800 for hele veien uansett % styrke på filmen og 5 års garanti, finnes nok billigere men dette er ganske nær meg så jeg slipper og ta fri fra jobb, samt at jeg vet at di er flinke, det er di som har lakt reklame på jobb bilen min.
///Mysild Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 jeg har 43 på alle mine, og syntes det er passe...
anders87 Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Ville nok gått for 35%, det jeg skal min bil til våren Ikke for lyst inn om dagen, og ikke for mørkt ut om kvelden
Sjøbuse Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Bilen kommer til og se 110 ganger bedre ut med sotinga , Men etter min mening så ville jeg hatt framrutene 30-35% og ca 50% bakover eller noe sånt.. Syns det ser best Gjør oppmerksom på at 50% er lysere enn 35%. Hehe Sorry!! Men du tok poenget? la oss si 20-25 % bakover da likt på alle ruter er utrolig mye penere enn mørkere bak. det ser så halv ferdig og jalla ut. og det er mye lettere og legge merke til biler med lysere soting forran. det er jo litt uheldig siden det ikke er lov. likt hele veien er best på alle måter. ser bedre ut. og politi legger ikke så godt merke til det.
zH- Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Bilen kommer til og se 110 ganger bedre ut med sotinga , Men etter min mening så ville jeg hatt framrutene 30-35% og ca 50% bakover eller noe sånt.. Syns det ser best Gjør oppmerksom på at 50% er lysere enn 35%. Hehe Sorry!! Men du tok poenget? la oss si 20-25 % bakover da likt på alle ruter er utrolig mye penere enn mørkere bak. det ser så halv ferdig og jalla ut. og det er mye lettere og legge merke til biler med lysere soting forran. det er jo litt uheldig siden det ikke er lov. likt hele veien er best på alle måter. ser bedre ut. og politi legger ikke så godt merke til det. Men samtidig kan det jo se ut som du ikke har sotet (i politiets øyne) hvis du har lysere forran, pga forskjellen. Tror det er derfor mange gjør det (og for utsyn i mørket) Kjørte en bil med 25% lysgjenomslipping på siderutene forran her en kveld, så ikke en dritt. Trafikkfarlig
Sjøbuse Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 25% er jo nesten som å legge søpplesekker på vinduet da:P sotinge er da ikke vanskelig og legge merke til. men blir ekstra lett og legge merke til når man ser tydelig at bilen ikke er orginal i vinduene pga forskjellig farge på ruter. er ting likt legges det ikke merke til. en idè er jo og ha noe annet på bilen som blir lakt mer merke til som politi trur er ulovlig men som er godkjent. kjæresten til broren ble stoppa i kontroll. og fikk masse kjeft fra en sur politi mann at 19" felgene ikke var lovlig. han kjefta og masa om dumminger som måtte lære sog lover og regler om biler. ho dro da ut vognkortet med felgene godkjente på bilen. da ble polisen litt lang i maska og ba ho kjøre vidre. han glemte da og se den store ulovlige rutesenkeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå